Tuurlijk wel. Dan kunnen ze je kies vullen voordat je er last van krijgt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:49 schreef Jordy-B het volgende:
controles voorkomen toch geen kiespijn? (tenzij de dag van de controle de enige dag is dat je je tanden poetst, natuurlijk)
nja... da's waar natuurlijk...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:52 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dan kunnen ze je kies vullen voordat je er last van krijgt.
Mijn god, wees blij. Kiespijn... uitvinding van de duivel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
nja... da's waar natuurlijk...
(maar ik heb de luxe dat ik nog nooit een gaatje heb gehad, dus m'n beeld van controles is 'n beetje verstoord...)
En nu is het leuke dat er een hoop verzekeringen zijn die dit soort grappen niet dekken als je een jaar niet op controle bent geweest.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:34 schreef Capa het volgende:
Eigen schuld dikke bult natuurlijk.Prima verzekering en dan tóch bij de controle wegblijven.
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 11:45 schreef MaLo het volgende:
Zal ik nog een keer vertellen van mijn wortelkanaalbehandeling van afgelopen donderdag?
Mijn wortelkanaalverhaal is positief, ik heb er NIKS van gevoeldquote:Op zondag 12 februari 2006 11:50 schreef Capa het volgende:
[..]Doen, meteen.
(heb daar zelf al ervaring mee - niet echt prettig, met van die naalden waarmee ze in je kies peuren om je zenuw te pakken te krijgen... die boor... die brandlucht...)
De pijn is NU minder. Gisteren heb ik een dag lang niet bestaan.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:53 schreef MaLo het volgende:
Mijn wortelkanaalverhaal is positief, ik heb er NIKS van gevoeld
Ben je al naar de tandarts geweest? Of is de pijn al minder?
Kun je nu niet naar de weekendarts dan, voor een boring en een noodvulling? Dat voorkomt in ieder geval dat je er verder pijn aan krijgt.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:56 schreef Capa het volgende:
[..]
De pijn is NU minder. Gisteren heb ik een dag lang niet bestaan.![]()
Het is een gat zo groot als twee kruidnagels. Heel stom verwaarloosd. Ik hoop dat ik een snelle afspraak kan maken want die kies voelt als een tijdbom.
Ik mag morgen langs.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:03 schreef MaLo het volgende:
Kun je nu niet naar de weekendarts dan, voor een boring en een noodvulling? Dat voorkomt in ieder geval dat je er verder pijn aan krijgt.
Ik ben net geweest moest twee gaatjes laten vullen, maar heb nou wel verdomme last van mijn smoel.quote:
Waar heb ik dat eerder gehoord?!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:55 schreef PDOA het volgende:
Moet je IJSKOUD water drinken!
Als je het vaak genoeg herhaald dan trapt er altijd wel een of andere malloot in.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:57 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Waar heb ik dat eerder gehoord?!
0 punten voor orginaliteit!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:55 schreef PDOA het volgende:
Moet je IJSKOUD water drinken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |