Nee deze is veel leukerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Gelukkig niet dat walgelijke Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss.
Scherp.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vanavond gaan ze allemaal naar huis
Overnachten in de studio doen ze niet geloof ik
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou aan een bepaalde foto-obsessie denken
Ze is al zo klein, en dan geven ze d'r ook nog korte zendtijd.quote:
Hopelijk doet ze met de Idols een liedje.. Nothing else Matters misschien aangezien ze die nog niet gezongen heeft.quote:
Hoeft ze van mij ook niet te doenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:21 schreef Syytön het volgende:
[..]
Hopelijk doet ze met de Idols een liedje.. Nothing else Matters misschien aangezien ze die nog niet gezongen heeft.
MEt dat gekke zapbeweging-kjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:22 schreef Svensational het volgende:
Ik denk niet dat ze nog terugkomt, we gaan al bijna zappeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.....
Als Metallica fan mag ik zeggen dat ik dat dus absoluut niet vindquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoeft ze van mij ook niet te doenWát een verkrachting is dat.
Onzin, het is heel iets anders maar daarom niet minder goed.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoeft ze van mij ook niet te doenWát een verkrachting is dat.
I'm with ya.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:24 schreef Cee het volgende:
Ben ik de enige die die hele Lucie Silvas adoratie niet snapt? : '(
Ja, en het past precies in het Idolsrijtje, onder het motto; je moet niet proberen om iemand na te doen, maar je moet proberen om het nummer eigen te makenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Onzin, het is heel iets anders maar daarom niet minder goed.
Ik vind het een drama, dus van mij hoeft ze niet te komen kwelenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Onzin, het is heel iets anders maar daarom niet minder goed.
Ik niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:24 schreef Dizer het volgende:
Ik moet echt de nieuwe versie van de cd/dvd van Lucie Silvas hebben
Huh, het duurt een uur hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Haha voor 10 minuten idols backstage doen ze reclame
tuuut tuut tuut tut tut tut hap!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:26 schreef Lynx666 het volgende:
*Jaws tune*......
En Raffaëla niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Serge scheert zijn oksels?
Om half 11 is de uitslag toch ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Huh, het duurt een uur hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |