Moet jij zeggenquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Shirts zijn maat S. Snowfairy is 100 ml.
Hij kan de Mange Too proberenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan moet je in CUL wezen. Lush is te lekker om op te eten.
Is een uur lang in een lush winkel staan terwijl je vriendin alle verschillende geuren wil ruiken en jij zelf niets anders meer kan ruiken en niet meer het verschil kan ruiken tussen banaan en citroen ook voldoende?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ver-assen nog wel, leuk
Welkom hoor! Heb je al eens iets van Lush gebruikt?![]()
Ik heb het weleens geproefdquote:Op zondag 12 februari 2006 20:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dit lijkt anders wel op CULquote:Op zondag 12 februari 2006 20:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Klinkt bekend, was het familie van me?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is een uur lang in een lush winkel staan terwijl je vriendin alle verschillende geuren wil ruiken en jij zelf niets anders meer kan ruiken en niet meer het verschil kan ruiken tussen banaan en citroen ook voldoende?
De shirts zijn niet zo grootquote:Op zondag 12 februari 2006 20:38 schreef JacMar het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan!![]()
Weet je trouwens al welke maat de t-shirts hebben? En hoe groot zijn de flesjes snowfairy?![]()
Neequote:Op zondag 12 februari 2006 20:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is een uur lang in een lush winkel staan terwijl je vriendin alle verschillende geuren wil ruiken en jij zelf niets anders meer kan ruiken en niet meer het verschil kan ruiken tussen banaan en citroen ook voldoende?
Nee, niet met je zusje. Het was met mijn ex-vriendin.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Klinkt bekend, was het familie van me?
Ik heb wel eens een hapje genomen van het duifje op m'n Snowfestival omdat ze zeiden dat het een snoepje was. Nou, mooi niet!quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet jij anders zeggen. Vaste IDO-user![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee
Bedoel je S. trouwens? Heeft ze nog wat gekocht?
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, niet met je zusje. Het was met mijn ex-vriendin.![]()
Hoewel jouw zusje er laatste tijd geloof ik ook verslaafd aan is geworden![]()
Wehehehhe, schuimbekken vervolgens?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een hapje genomen van het duifje op m'n Snowfestival odat ze zeiden dat het een snoepje was. Nou, mooi niet!
Bijna. Echt zo'n zeepsmaak in m'n bakkes.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wehehehhe, schuimbekken vervolgens?
Ik moet ook niet twee dingen tegelijk doen. Dat moet ik aan vrouwen overlatenquote:
Oh, vandaar dat cadeautjequote:Op zondag 12 februari 2006 20:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, ik kom er bijna nooit in dat IDO gebeuren
Op de Snowfestival uit ons pakket zit een bloemetje, hoe zou die smakenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bijna. Echt zo'n zeepsmaak in m'n bakkes.
Probeer het eens en maak een fotoquote:Op zondag 12 februari 2006 20:45 schreef Vava het volgende:
[..]
Op de Snowfestival uit ons pakket zit een bloemetje, hoe zou die smaken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |