Slaap lekkerquote:Op zondag 12 februari 2006 00:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik wacht 't mailtje vol spanning af!
Ga nu maar naar bed toe, trusten iedereen
Candy Fluffquote:Op zondag 12 februari 2006 10:16 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Waaauw ontzettend gaaf dat pakket van jullie!!!!!!
Daar kan wat ik gisteren heb gekocht echt niet tegenop, maar toch wou ik het eventjes laten zien.
[afbeelding]
Ik ken alleen de Dream Cream, dus ben erg benieuwd naar de rest.
En ik had er een proefje lavendel deo bij.
Was trouwens erg druk gisteren, jammer dat de winkel maar zo ontzettend klein is. Ik werd geholpen door een grappige jongen die probeerde Nederlands te praten![]()
Als ik wil gaan moet ik wel binnen een half uurtje tot een uur gaan vertrekken. Dus ik hoopte dat er al iemand geweest was...quote:Op zondag 12 februari 2006 11:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik a straksnaar amsterdam
maar ben ws. pas laat terug
Vanuit Tilburg, dat is toch dik anderhalf uur met de trein (of de auto).quote:Op zondag 12 februari 2006 11:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
moet je van ver komen dan?
oi, das wel een eindje.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vanuit Tilburg, dat is toch dik anderhalf uur met de trein (of de auto).
Denk je dat ze het verklappen als ik ze bel? (wil zowieso nog weten of er een minimum koopbedrag is vóór je de bag meekrijgt)quote:Op zondag 12 februari 2006 11:33 schreef PeRi het volgende:
De winkel is pas vanaf 12 uur open.
quote:
quote:Je vergeet . Retread
Ik ga er straks een halen. Verheug me er nu al op.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:24 schreef flugeltje het volgende:
Heeft al iemand de goodiebag in de leidsestraat gehaald?
Wat zit erin?
aan het uitvogelen is of ze er wellicht tóch een ritje A'dam aan gaat wagen
Ik wil er dus ook eentje en ik moet nog wat klein spul hebben....quote:Op zondag 12 februari 2006 11:38 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ga er straks een halen. Verheug me er nu al op.
Nou, als ik er helemaal voor naar Amsterdam ga rijden terwijl ik binnen 30 minuten in Den Bosch zit is het écht alleen voor die goodybag hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 11:44 schreef PeRi het volgende:
Bij de Leidsestraat zijn ze meestal niet zo gierig. Dat zei ik toch laatst? En je gaat toch omdat je de winkel wilt zien, en je eigen spulletjes halen? Wat boeit die bag nou toch zo. Djeez.
Ja maar ik heb opzich nog nooit echt een bag gehad met 1 flinterdun stukje en een papiertje ofzo. Bij andere bedrijven/winkels wel. Maar bij Lush toch nooit.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:46 schreef Sanne het volgende:
Toch verwacht ik niet dat de bag net zo groot is als op de laatste VIPavond. Kan me niet voorstellen. Maar wie weet...
Dat is ook weer waar. Nou ja, ik zie het straks wel.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja maar ik heb opzich nog nooit echt een bag gehad met 1 flinterdun stukje en een papiertje ofzo. Bij andere bedrijven/winkels wel. Maar bij Lush toch nooit.
Ik zie niet in waarom je dan de moeite wilt doen, aangezien je in je posts dan eigenlijk al zegt dat je dus liever naar Den Bosch gaat. Het is dus gewoon de gierigheid naar gratis dingen?quote:Op zondag 12 februari 2006 11:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, als ik er helemaal voor naar Amsterdam ga rijden terwijl ik binnen 20 minuten in Den Bosch zit is het écht alleen voor die goodybag hoor
De winkel bekijken is leuk, maar die kan ik ook bekijken als ik van de zomer zowieso een dagje A'dam doe...
Absoluutquote:Op zondag 12 februari 2006 11:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je dan de moeite wilt doen, aangezien je in je posts dan eigenlijk al zegt dat je dus liever naar Den Bosch gaat. Het is dus gewoon de gierigheid naar gratis dingen?
Neequote:Op zondag 12 februari 2006 11:18 schreef Catwoman1967 het volgende:
Pakket zit er gaaf uit, ook lekker veel badprodukten, ruim 30 zie ik. Hebben jullie allemaal een bad?
Flugeltje, post het even in een spoiler tag wat erin zit.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:34 schreef flugeltje het volgende:
Laat ik het zo zeggen, als ik in Amsterdam zou wonen zou ik er zéker voor gaan... Zelf blijf ik toch maar thuis vanmiddag. Al ga ik binnenkort wel een keertje naar Amsterdam om te kijken, want degene die ik aan de lijn had was superenthousiast over de nieuwe winkel
O ja, dat is ook een idee... Ik wilde het al voorzichtig brengen om te voorkomen dat ik de verrassing van anderen zou bederven. Wil niet graag de party-pooper zijn...quote:Op zondag 12 februari 2006 12:38 schreef Sanne het volgende:
[..]
Flugeltje, post het even in een spoiler tag wat erin zit.
Dan kan ieder voor zich beslissen of ze wel of niet de deur uitgaan voor de inhoud en of ze het uberhaupt willen lezen of voor de verrassing gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]Das nie veulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Eerst ff testen natuurlijk, anders zat de kans er nóg in dat iedereen het zo kon lezenquote:
Snap ik, maar moest er wel ff om lachenquote:Op zondag 12 februari 2006 12:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eerst ff testen natuurlijk, anders zat de kans er nóg in dat iedereen het zo kon lezen
Je hebt tóch gelezen hč?quote:
Maar natuurlijk.quote:
Ja, das wel een beetje een bummer inderdaad, maar achquote:Op zondag 12 februari 2006 13:59 schreef Bob. het volgende:
31 badproductenDat is opzich wel jammer voor de dames zonder bad.. Nouja hopelijk kunnen die iemand met een bad lief aan kijken ofzo
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |