Oh jee dat wordt proppenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:48 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaaaaa 5 shirtsik zal even kijken hoe groot ze vallen, het zijn allemaal kleine maatjes
Dat poeder is rot, maar je huis ruikt wel lekkerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef Vava het volgende:
Veel hehet ligt hier op de vloer nu vrij vol met Lush
en ook allemaal van dat bruisbalpoeder, ik zat net helemaal onder
Ja ik moest toch nog stofzuigenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:50 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat poeder is rot, maar je huis ruikt wel lekker
Ik heb van de week het doosje van Beesie-Jen de randen goed afgeplak omdat daar ook van dat poeder uit kwam, was een doosje van een twinkle pakket en je kan blijven schudden, maar het blijft komen
Hoor je straks op het nieuws..Verdacht pakketje met poeder gevondenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:50 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat poeder is rot, maar je huis ruikt wel lekker
Ik heb van de week het doosje van Beesie-Jen de randen goed afgeplak omdat daar ook van dat poeder uit kwam, was een doosje van een twinkle pakket en je kan blijven schudden, maar het blijft komen
quote:
Hahahaha jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:52 schreef JacMar het volgende:
[..]
Hoor je straks op het nieuws..Verdacht pakketje met poeder gevonden![]()
![]()
heerlijk he?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:51 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja ik moest toch nog stofzuigendoe ik morgen wel even, en als mijn katten ineens lekker ruiken weet ik dat ze over de grond hebben liggen rollen!
Maar het ruikt hier nu echt geweldig![]()
daarom de randen goed afgeplaktquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:52 schreef JacMar het volgende:
[..]
Hoor je straks op het nieuws..Verdacht pakketje met poeder gevonden![]()
![]()
2 lapjespoezenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:54 schreef Anitra het volgende:
[..]
heerlijk he?
Als je donkere katten heb dan zie je het al als ze ineens lichter zijn
Ik reken er niet op, denk dat als het gevonden wordt dat ze het terug laten sturen, maar je weet nooit natuurlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
wat een gaaaaaaaaf pakket!!!! gefeliciteerd dames! het wachten was de moeite mijn inziens wel waard
(en stiekem hoop ik dat dat andere pakket ook nog ineens vanuit het niets opduikt)
Happy Hipppy, zit in Stocking Fella.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:10 schreef PeRi het volgende:
Wat is dat gele flesje?
O geeft niet johquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:26 schreef Anitra het volgende:oh Vava ik ben vergeten goeie zakjes te halen voor die Slammer
Mijn moeder is je zeer dankbaarquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:39 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ga het deze week wel halen hoor
Beesie_Jen heb je al wat geprobeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |