I don't blame him.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze vroeg nog wat aan Martijn maar die ging er snel vandoor!![]()
En ik geef 'm groot gelijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De kijkersminuutvind ik juist vaak het minste.. van die kansloze nutteloze vragen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
De kijkersminuut vind ik altijd wel leuk, jammer dat het maar 1 minuut duurt.
zou ik ook doenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
én hij stemt op Sergequote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een oninspirerend persoon, die Harold.
Ook precies bij Serge, dat kan geen toeval zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:02 schreef Syytön het volgende:
Wel heel apart dat zo'n harde schijf opeens crasht, trouwens.
homo'tjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:02 schreef -Hans- het volgende:
lol @ reacties.![]()
gestemd op Serge, is die gast gek!?!?!
Neuh.. die stap overslaan. Gewoon een nekschotquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen die op Serge stemmen moeten gewoon ontoerekeningsvatbaar worden verklaard
Opsluiten in het pieter baan centrum.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen die op Serge stemmen moeten gewoon ontoerekeningsvatbaar worden verklaard
Die kun je winnen als je stemt?quote:
Ja, mijn theorie was dat Serge het niet helemaal lekker vond gaan of een noot miste, en zo op wat voor wijze te hebben aangestuurd naar de muziek... Zodat ie weer een nieuwe start kon maken, over nieuw beginnen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook precies bij Serge, dat kan geen toeval zijn.
doe nou maar ik heb 2x op angelique gestemd en 1x op ellen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het moeilijk. Ik wil stemmen op Angelique en Ellen, maar ik ben ook bang dat ze allebei op de krukken komen, en dan zou het dus geen nut hebben om te stemmen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |