Hee, je bent dan al anti raffaela, maar je moet het niet te bont maken door anti brabant te zijnquote:
Baal je dat je de vader niet bent?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:39 schreef Lynx666 het volgende:
Hou.
Op.
Over.
Die.
Zwangerschap.
Asjeblieft.....!![]()
![]()
lijkt Big Brother welquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:40 schreef Svensational het volgende:
Zelfs m'n TV kan het gezeur over de zwangerschap niet meer aanhoren!
Ik ben geboren en getogen groot-Randstedeling, wat verwacht je?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hee, je bent dan al anti raffaela, maar je moet het niet te bont maken door anti brabant te zijn.
Dat is niet helemaal waar natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
is nu toch weinig aan te veranderen.
Scheelt alimentatiequote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Baal je dat je de vader niet bent?
Oh vandaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen groot-Randstedeling, wat verwacht je?
Zaad-aflevering dit.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
HOU OP OVER DIE VERDOMDE ZWANGERSCHAP!
Nee, dat was 3 maanden hiervoorquote:
Geniaal, die Harmquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
de wereld is gek.... en wij doen gewoon mee
Hij is zelf een drama queenquote:
Dit is toch juist leuk? Ik vind het geweldigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Jezus! Hou nou op. Dit is nergens voor nodig.
Die oogjes van die kerel deden me iedere keer denken aan zo'n zielige WWF-reclame.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:43 schreef Meiske78 het volgende:
Aaron kon wel beter zingen dan serge en harm bij elkaar
Gelukkig maar, en ze houden er over op!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:44 schreef WithMe het volgende:
Zelfs Raf vindt het overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |