In het licht van de Algemene Beschouwingen en van het verkiezingsgeweld in de VS, lijkt me een klein kickje wel op zijn plaats.
"I think I'm in a tragedy" [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube] "In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt: Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag. Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels: Klopt. Ik ben een racist.
En al die eer voor een topic dat eigenlijk niets meer dan een lemming was! (Al weet ik niet meer precies waarvan, maar ook iets met 5 bondige punten ofzo!)
Op maandag 15 mei 2023 18:39 Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
Op zaterdag 11 februari 2006 21:55 schreef LXIV het volgende: Waar is "Rechts voor Beginners in vijf bondige punten" gebleven? Maak ik eens een lemming...