Ik denk dat Kramer die gaat winnen. En Verheyen en Hedrick mogen bepalen wie zilver haalt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:08 schreef Leatherface het volgende:
Hier kon hij het toch niet bolwerken voor goud.
Maar ik denk dat hij toch de grootste kanshebber is voor goud op de 10.
Ik wil niet weten hoe goed ie is over vier jaarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:08 schreef Leatherface het volgende:
Hier kon hij het toch niet bolwerken voor goud.
Maar ik denk dat hij toch de grootste kanshebber is voor goud op de 10.
Hij is nu wel genadeloos afgestraft met zijn "Ik haal wel ff 3 keer goud"quote:
Dat kan ik nergens terugvinden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:25 schreef Mapani het volgende:
[..]
Hij is nu wel genadeloos afgestraft met zijn "Ik haal wel ff 3 keer goud"
Hij zei zelfs dat ie vijf gouden plakken ging halen.![]()
![]()
Mart Smeets dacht zeker in Hugo Camps stijl de gedachten-gang van Chad Hedrick te kunnen schetsen, maar ik vind dat een beetje respectloos tegen over iemand die al goud en zilver op zak heeft..en nu ook nog eens brons..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:12 schreef Jane het volgende:
Mart Smeets noemt hem nu ook een 'dikke verliezer'.
'Ik denk dat hij zichzelf nu lelijk tegenkomt'.
Zilver?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mart Smeets dacht zeker in Hugo Camps stijl de gedachten-gang van Chad Hedrick te kunnen schetsen, maar ik vind dat een beetje respectloos tegen over iemand die al goud en zilver op zak heeft..en nu ook nog eens brons..
Maar daar gaat het ookniet om Hedrick zei dat hij er 5 zou winnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mart Smeets dacht zeker in Hugo Camps stijl de gedachten-gang van Chad Hedrick te kunnen schetsen, maar ik vind dat een beetje respectloos tegen over iemand die al goud en zilver op zak heeft..en nu ook nog eens brons..
Chad heeft mischien een grote Texaanse bek, maar het is ook een groot sportman. Laten we wel wezen.![]()
Stel als Sven Kramer zoiets zou zeggen, hoe vind je dat dan? Ik vind het gewoon van het beste uit gaan en dat is een Amerikaanse eigenschap, waar wij Nederlanders ons niet zo aan moeten ergeren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:22 schreef maril het volgende:
[..]
Maar daar gaat het ookniet om Hedrick zei dat hij er 5 zou winnen.
ook dat nog !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:08 schreef Leatherface het volgende:
Het valt me inderdaad wel op dat de NOS uitspraken van Hedrick (bewust?) niet correct vertaald.
En daarmee bedoel ik dus vooral 'voorspellingen' over zijn eigen prestaties.
Klopt, geen talent.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:41 schreef Ericr het volgende:
Hedrick moet gewoon weer gaan skeeleren of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |