Voor Kramer en Verheijen hoop ik uiteraard van harte dat ze goud winnen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:21 schreef Norrage het volgende:
Om een of andere reden hoop ik met de dag meer dat Hedrick vanaf nu gewoon alles wint en mooi al die Nederlanders verneukt met 4 gouden medailles. Nederlandse negativiteit (met elke willekeurige sport trouwens!) vind ik echt om van te kotsen.
Go Hedrick! Ik vind je echt een geweldig sportmens~! Als er iemand in staat is zoveel afstanden te winnen is hij het wel, en dat vind ik al een prestatie op zich of hij het nou wel of niet doet.
Kun je wel zeggen jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:45 schreef Jasza het volgende:
Hedrick is wel fanatiek bezig met zijn sport iig
Waarom Chad-hatersquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:54 schreef MiLalaa het volgende:
ik hoop natuurlijk dat de Nederlanders de overige afstanden gaan winnen.
Maar mocht dat niet gebeuren zou ik het heel leuk vinden als Chad dat allemaal doet. Vanwege al de Chad-'haters'
ik ook niet. maar er zijn er veelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom Chad-hatersNee hoor ik tenminste niet.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:57 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik ook niet. maar er zijn er veel
1000m is ook niet zijn terrein natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:27 schreef Leatherface het volgende:
Dit zal geen goud worden, schat ik zo.
Nope.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:28 schreef popolon het volgende:
[..]
1000m is ook niet zijn terrein natuurlijk.
Erben moet winnenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nog steeds eerste met 8 man nog te gaan
Misschien de 10km, de 1500 niet denk ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:02 schreef Leatherface het volgende:
Zijn beloften kon hij dus niet nakomen.
Maar ik denk dat hij toch wel of de 1500 of de 10.000 wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |