De drummer ? Die was één meter 50quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:52 schreef Leatherface het volgende:
Op de een of andere manier doet hij me denken aan die kerel van The Bloodhound Gang![]()
Ik vind hem ook niet arrogant.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik vind hem niet arrogant overkomen. Mensen die dat zeggen, hebben gewoon dat vooroordeel over Amerikanen volgens mij.
Ik zie in hem de nieuwe Eric Heiden.
Ja toen vond ik hem ook heel leukquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb hem eens bij Holland Sport gezien. Volgens mij ook best een sympathieke kerel. Humor heeft 'ie ook wel. En hij kan een aardig stukje schaatsen.
Hij heeft een kunstgebit.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:07 schreef Thisbe het volgende:
Ik pleit wel voor betere kronen, ik meende wat paars tandvlees te zien oO<
zou je denken? Lijkt me sterk, tegenwoordig hebben ze mooie implantaten! Maar daar krijg je weer geen paars tandvlees van.quote:
Inderdaad. Prima prestatie. Maar 5x goud gaat hem zeker niet lukken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Fantastische sportman, oppermachtig was hij vanmiddag.
Je bedoelt vanmiddag hèquote:Op zondag 12 februari 2006 01:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sympathieke kerel. Bij Holland Sport was ie erg gaaf.
Ik niet, daarvoor met 'ie ook de 500 meter winnen en zowel wereldkampioen sprint als allround worden.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik zie in hem de nieuwe Eric Heiden.
Dat heb ik ook wel, maar ik heb 't niet zo op 'm (op amerikanen in het algemeen eigenlijk).quote:Op zondag 12 februari 2006 09:13 schreef Ericr het volgende:
De sport mag blij zijn met zo'n kerel, hij tilt het schaatsen naar een hoger niveau. Davis ook, maar Hedrick is nog iets meer allround. Zie ook liever een Nederlander winnen, maar zoals Hedrick rijd en wint kan je alleen maar respect voor hebben.
Ik denk dat sommige mensen sowieso het 'bluffen' van Hedrick verwarren met arrogantie.quote:Op zondag 12 februari 2006 04:38 schreef popolon het volgende:
Staat pas drie jaar op het ijs op deze afstanden, heeft Parra zien schaatsen op de OS vier jaar geleden en besloot dat hij de volgende kampioen moest zijn.
Zo gaat dat met sommige mensen, een enorm doorzettingsvermogen en wilskracht.
Arrogant is ie zeker niet, 't is hele sympathieke kerel zelfs. Zelfverzekerd is hij weer wel maar daar is niks mis mee behalve dat sommige mensen daar wat moeite mee hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |