abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35519915
Tsja misschien gingen ze verspreid? Er was wel erg veel politie in het centrum van Heerenveen namelijk, voor een totaal niet beladen wedstrijd.
  zondag 26 februari 2006 @ 19:58:17 #277
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35520175
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:58 schreef Royal_Flush het volgende:
Volgens Radio Rijnmond zijn vóór de westrijd Groningen-Feyenoord 19 Feyenoordsupporters teruggestuurd.De meeste van hen hadden een stadionverbod.Tevens beschikten de 19 over géén geldig kaartje voor de wedstrijd.

Ook heeft de politie na de wedstrijd buiten 't stadion nog 7 Feyenoord aanhangers opgepakt wegens openbare geweldpleging....
Dagje Groningen, altijd gezellig.

Jammer, dat ik zo lui ben.
A.M.A.B
pi_35524282
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:42 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Met zn 2en?
Is voor NAC tegenwoordig wel genoeg .
slettebak [@] gmail.com
pi_35524722
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:38 schreef JaWi het volgende:

[..]

Is voor NAC tegenwoordig wel genoeg .
Nou, jullie kwamen niet en zeker niet met zijn 2-en iig.

Kan wel allerlei redenen aandragen, maargoed ik was er ook niet en we hadden er wel moeten staan. Voor de 2e x in korte tijd helaas.

Vandaag in h'veen behalve gezeik in eigen vak (geen hk) niks bijzonders gebeurt zover ik weet.

Ohja, respect voor feyenoord en de acties de laatste tijd.

[ Bericht 5% gewijzigd door Superheld op 26-02-2006 21:57:31 ]
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_35526658
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:48 schreef Superheld het volgende:

Vandaag in h'veen behalve gezeik in eigen vak (geen hk) niks bijzonders gebeurt zover ik weet.
Ik zag alleen een polonaise? Verder kwamen gewoon Naccers in onze kroeg een biertje drinken, geen probleem.
pi_35531252
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:58 schreef Royal_Flush het volgende:
Volgens Radio Rijnmond zijn vóór de westrijd Groningen-Feyenoord 19 Feyenoordsupporters teruggestuurd.De meeste van hen hadden een stadionverbod.Tevens beschikten de 19 over géén geldig kaartje voor de wedstrijd.

Ook heeft de politie na de wedstrijd buiten 't stadion nog 7 Feyenoord aanhangers opgepakt wegens openbare geweldpleging....
Voor de wedstrijd werden idd 2 busjes met Feyenoord supporters terug gestuurd...
Tijdens en na de wedstrijd was de sfeer vrij opgefokt.Dat die jongens opgepakt werden was meer de schuld vd stewards.Die jongens wilden 't vak uit,maar dat mocht niet.Toen vielen er klappen.Ook is er op de toiletten vrij veel schade aangericht....

Trouwens,knap hoor Groningen: met 'n groep van 30 man 4 man aanvallen!Pak dan de grote groep helden.Zeker nog gefrustreerd vd vechtpartij zaterdagnacht?Z-side....
pi_35532776
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:26 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ik zag alleen een polonaise? Verder kwamen gewoon Naccers in onze kroeg een biertje drinken, geen probleem.
Wij werden geweigerd

En bij een snackbar kwamen nog 5 gasten op 2 gasten van ons, alleen jammer dat wij er ook nog waren (in de snackbar)

en bij de rust waren een paar gasten eruit gezet omdat ze een andere NACCER sloegen?? en schijnbaar hebben ze de bus nog opgewacht en zijn er wat klappen gegeven, maar dat weet ik niet zeker aangezien ik met de trein was.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_35532821
quote:
BREDA - Drie politiemensen en een arrestant zijn lichtgewond geraakt bij een ongeluk in Breda, waar twee politieauto's tegen elkaar botsten. Dit meldt de politie zondag. De arrestant is na het ongeluk overgebracht naar een cel. De drie politiemensen konden na een kort onderzoek in het ziekenhuis naar huis.

De auto's, een busje en een personenwagen, waren zaterdagavond even voor twaalven op de weg terug naar het politiebureau na een aanhouding. De arrestant was erg lastig volgens de politie. Die besloot een kortere weg te nemen, zegt een woordvoerder. De politieauto's reden een stuk tegen het verkeer in. De bestuurder van de personenauto had blijkbaar niet goed gecommuniceerd met de chauffeur van het busje. Toen de eerste rechtsaf wilde slaan, werd hij zijn wagen geraakt door het busje.
pi_35533064
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:36 schreef footbal_lad het volgende:

[..]

Voor de wedstrijd werden idd 2 busjes met Feyenoord supporters terug gestuurd...
Tijdens en na de wedstrijd was de sfeer vrij opgefokt.Dat die jongens opgepakt werden was meer de schuld vd stewards.Die jongens wilden 't vak uit,maar dat mocht niet.Toen vielen er klappen.Ook is er op de toiletten vrij veel schade aangericht....

Trouwens,knap hoor Groningen: met 'n groep van 30 man 4 man aanvallen!Pak dan de grote groep helden.Zeker nog gefrustreerd vd vechtpartij zaterdagnacht?Z-side....
Dat word dus weer voortaan combi....
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
pi_35533749
maakt nix uit, hoolies gaan toch niet met de combi mee
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_35539808
dat klopt
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
pi_35540379
quote:
30 man Het waren er maar 5. Misschien wat beter laten informeren?
pi_35542641
quote:
Op maandag 27 februari 2006 02:16 schreef Superheld het volgende:

Wij werden geweigerd
Als je geen carnavalkleding aan had kwam je er niet in.. Geloof wel dat er 'deurbeleid' was ja..
quote:
En bij een snackbar kwamen nog 5 gasten op 2 gasten van ons, alleen jammer dat wij er ook nog waren (in de snackbar)
Weet ik niks van, hou me er ook niet mee bezig eigenlijk..
pi_35543529
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:58 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Als je geen carnavalkleding aan had kwam je er niet in.. Geloof wel dat er 'deurbeleid' was ja..
[..]

Weet ik niks van, hou me er ook niet mee bezig eigenlijk..
Aha, nouja heb me toch wel vermaakt.
Was ook niet bijzonder, 2 klappen gevallen en toen dropen ze af.
pi_35543843
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:41 schreef W2O het volgende:

[..]

30 man Het waren er maar 5. Misschien wat beter laten informeren?
Flikker toch op man,gasten van Groningen geven 't zelf toe. Jij moet je wat beter laten informeren boertje,voordat je je hier voor lul zet.Maar ja,als jij in die illussie wil blijven,go ahead....

Z-side:grote bek in eigen huis.Als ze uit moeten niveautje Veendam en Telstar...
pi_35544054
lul niet, feijenoord, wij waren met zn vijfen, waarvan maar 2 man vochten, de rest waren toeschouwers, en een volgende keer moet je misschien je bek houden over die messen, (jongens trek je messen en steek die boertjes)
  maandag 27 februari 2006 @ 15:40:00 #292
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35544106
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:38 schreef W2O het volgende:
, en een volgende keer moet je misschien je bek houden over die messen, (jongens trek je messen en steek die boertjes)
Zijn jullie anders ook niet vies van is in het verleden gebleken....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 27 februari 2006 @ 15:41:06 #293
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35544136
Misschien dat jullie het over 2 verschillende situaties hebben...
A.M.A.B
pi_35544274
pi_35544544
Verbaas jij je nog over wapens?.Hoe lang loop jij pas mee?Ik weet niet hoe iedereen erbij komt dat er vroeger geen wapens werden gebruikt,maar dat is echt Fabeltjeskrant onzin...

Wij stonden met een klein groepje(20-25 man) bij de parkeerplaats,niks daar.Waar wachten iedereen op,'n uitnodiging???Het had zo mooi kunnen worden vóór de wedstrijd,maar helaas was de kit ons te slim af.Volgende keer beter.....
pi_35544608
Trouwens,volgende week zaterdag naar Antwerp.Gaan 'n hoop jongens van Feyenoord.Word lache....
  maandag 27 februari 2006 @ 15:57:56 #297
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35544657
Antwerp is lache, ja. Een keer geweest aantal jaartjes terug...
A.M.A.B
pi_35544853
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:57 schreef Cart_man het volgende:
Antwerp is lache, ja. Een keer geweest aantal jaartjes terug...
Het stadion van FCA mag verkocht worden en dat pikken die gasten van Antwerp niet.Nu gaan ze volgende week "actie voeren".Hebben ze gevraagd of Feyenoord ook wil komen aangezien wij toch 'n hechte band met hun hebben.Tegen de joden kwamen ze ook met 'n groepje.Lopen 'n hoop gekken rond bij Antwerp,vooral die oudere gasten....
pi_35546733
Zo hebben we allemaal wel banden met Belgische clubs...

Was je zaterdag nou nog aan het kickboksen in Hilversum? Was er even langs maar niks gezien
  maandag 27 februari 2006 @ 17:05:37 #300
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_35546926
De bus van het fanproject is gisteren voor Utrecht-Roda terug gestuurd...

Meer info op fanproject.nl
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')