Dagje Groningen, altijd gezellig.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:58 schreef Royal_Flush het volgende:
Volgens Radio Rijnmond zijn vóór de westrijd Groningen-Feyenoord 19 Feyenoordsupporters teruggestuurd.De meeste van hen hadden een stadionverbod.Tevens beschikten de 19 over géén geldig kaartje voor de wedstrijd.
Ook heeft de politie na de wedstrijd buiten 't stadion nog 7 Feyenoord aanhangers opgepakt wegens openbare geweldpleging....
Nou, jullie kwamen niet en zeker niet met zijn 2-en iig.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Is voor NAC tegenwoordig wel genoeg.
Ik zag alleen een polonaise? Verder kwamen gewoon Naccers in onze kroeg een biertje drinken, geen probleem.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:48 schreef Superheld het volgende:
Vandaag in h'veen behalve gezeik in eigen vak (geen hk) niks bijzonders gebeurt zover ik weet.
Voor de wedstrijd werden idd 2 busjes met Feyenoord supporters terug gestuurd...quote:Op zondag 26 februari 2006 18:58 schreef Royal_Flush het volgende:
Volgens Radio Rijnmond zijn vóór de westrijd Groningen-Feyenoord 19 Feyenoordsupporters teruggestuurd.De meeste van hen hadden een stadionverbod.Tevens beschikten de 19 over géén geldig kaartje voor de wedstrijd.
Ook heeft de politie na de wedstrijd buiten 't stadion nog 7 Feyenoord aanhangers opgepakt wegens openbare geweldpleging....
Wij werden geweigerdquote:Op zondag 26 februari 2006 22:26 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik zag alleen een polonaise? Verder kwamen gewoon Naccers in onze kroeg een biertje drinken, geen probleem.
quote:BREDA - Drie politiemensen en een arrestant zijn lichtgewond geraakt bij een ongeluk in Breda, waar twee politieauto's tegen elkaar botsten. Dit meldt de politie zondag. De arrestant is na het ongeluk overgebracht naar een cel. De drie politiemensen konden na een kort onderzoek in het ziekenhuis naar huis.
De auto's, een busje en een personenwagen, waren zaterdagavond even voor twaalven op de weg terug naar het politiebureau na een aanhouding. De arrestant was erg lastig volgens de politie. Die besloot een kortere weg te nemen, zegt een woordvoerder. De politieauto's reden een stuk tegen het verkeer in. De bestuurder van de personenauto had blijkbaar niet goed gecommuniceerd met de chauffeur van het busje. Toen de eerste rechtsaf wilde slaan, werd hij zijn wagen geraakt door het busje.
Dat word dus weer voortaan combi....quote:Op maandag 27 februari 2006 00:36 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd werden idd 2 busjes met Feyenoord supporters terug gestuurd...
Tijdens en na de wedstrijd was de sfeer vrij opgefokt.Dat die jongens opgepakt werden was meer de schuld vd stewards.Die jongens wilden 't vak uit,maar dat mocht niet.Toen vielen er klappen.Ook is er op de toiletten vrij veel schade aangericht....
Trouwens,knap hoor Groningen: met 'n groep van 30 man 4 man aanvallen!Pak dan de grote groep helden.Zeker nog gefrustreerd vd vechtpartij zaterdagnacht?Z-side....![]()
30 manquote:Trouwens,knap hoor Groningen: met 'n groep van 30 man 4 man aanvallen!Pak dan de grote groep helden.Zeker nog gefrustreerd vd vechtpartij zaterdagnacht?Z-side....![]()
Als je geen carnavalkleding aan had kwam je er niet in..quote:
Weet ik niks van, hou me er ook niet mee bezig eigenlijk..quote:En bij een snackbar kwamen nog 5 gasten op 2 gasten van ons, alleen jammer dat wij er ook nog waren (in de snackbar)![]()
Aha, nouja heb me toch wel vermaakt.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:58 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als je geen carnavalkleding aan had kwam je er niet in..Geloof wel dat er 'deurbeleid' was ja..
[..]
Weet ik niks van, hou me er ook niet mee bezig eigenlijk..
Flikker toch op man,gasten van Groningen geven 't zelf toe.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:41 schreef W2O het volgende:
[..]
30 manHet waren er maar 5. Misschien wat beter laten informeren?
Zijn jullie anders ook niet vies van is in het verleden gebleken....quote:Op maandag 27 februari 2006 15:38 schreef W2O het volgende:
, en een volgende keer moet je misschien je bek houden over die messen, (jongens trek je messen en steek die boertjes)
Het stadion van FCA mag verkocht worden en dat pikken die gasten van Antwerp niet.Nu gaan ze volgende week "actie voeren".Hebben ze gevraagd of Feyenoord ook wil komen aangezien wij toch 'n hechte band met hun hebben.Tegen de joden kwamen ze ook met 'n groepje.Lopen 'n hoop gekken rond bij Antwerp,vooral die oudere gasten....quote:Op maandag 27 februari 2006 15:57 schreef Cart_man het volgende:
Antwerp is lache, ja. Een keer geweest aantal jaartjes terug...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |