ik ook niet, wat was hij kwaadquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:18 schreef tong80 het volgende:
Ik kan m'n lach echt niet meer bedwingen na die reportage over hem
ach joh, je rijdt toch ook op schuurpapier tov de oval lingottoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:53 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja... Die moet je op IRC maar ff komen halen
Staat zo sneu in verhouding hier enzo![]()
En dat hij bij Marianne condooms in de tas vond, einde huwlijkquote:Op zondag 19 februari 2006 10:20 schreef Falco het volgende:
Hij schrijft dat Ids Postma in Nagano zijn hele kamer ondergespoten heeft met de brandspuit enzo
je zou nu bijna zeggen ondanks Mueller. Mueller kan maar beter wegblijven uit Noorwegenquote:Op zondag 19 februari 2006 11:51 schreef Sidekick het volgende:
Noorwegen tegenvallend bij de 10km estafette langlaufen. Slechts vijfde. Dankzij Mueller.
Erg voor Noorwegen, dat welquote:Op zondag 19 februari 2006 11:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je zou nu bijna zeggen ondanks Mueller. Mueller kan maar beter wegblijven uit Noorwegen
Het langlaufen en biathlon verloopt echt rampzalig voor ze.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:00 schreef Falco het volgende:
Volgens mij heeft Noorwegen sowieso geen prettig gevoel aan deze Spelen. Ze staan nog maar op 2 gouden plakken!
Ga je zomaar de Fok!hype tegen Mueller verstorenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:06 schreef snellejelle het volgende:
ik hoop dat Mueller zaterdag een medaille pakt
ja maar, maar, maar, Maren is zo liefquote:Op zondag 19 februari 2006 13:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ga je zomaar de Fok!hype tegen Mueller verstoren![]()
Van mij mag het trouwens![]()
OK, dan is het goed.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja maar, maar, maar, Maren is zo lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |