ja, maar niet die van de klapschaats...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:46 schreef pfaf het volgende:
Wat een pech heeft hij ook, hij zit deze weken écht in de spreekwoordelijke hoek v/d klappen.
Zwak uitgedrukt!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Het zit Mueller niet mee hoor !!
Haaibaaike..ben je nou zo dom of doe je dom?quote:
Nou, ik dacht meer aan "die schaatsers van Mueller bakken er echt helemaal niks van!".quote:
Natuurlijk is het voor de Noren sneuquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, ik dacht meer aan "die schaatsers van Mueller bakken er echt helemaal niks van!".
Ik begin het overigens voor de Noren zelf wel sneu te vinden.Dit hebben toch ook zij niet verdiend.
Idd. Zeker omdat ze met aardig wat poehee werden aangekondigd. En dan faal je zo. Sneu voor hen...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, ik dacht meer aan "die schaatsers van Mueller bakken er echt helemaal niks van!".
Ik begin het overigens voor de Noren zelf wel sneu te vinden.Dit hebben toch ook zij niet verdiend.
Wat ik ook zei !!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:07 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Haaibaaike..ben je nou zo dom of doe je dom?
Voor de zekerheid: het is nogal zwak uitgedrukt dat het Mueller niet mee zit...
de noren hebben Mueller niet verdiendquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Natuurlijk is het voor de Noren sneuDie hebben idd, niet verdiend zo'n slechte prestatie.
Voor de spelen wel, nu niet meer Ervik en Grodum zal wel niet veel worden. Seatre misschien maar ook hij moet zijn dag hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:15 schreef komrad het volgende:
mueller heeft nog 1 kans, maar ook daar zijn ze geen favoriet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |