Shit, had Nick toch gelijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:21 schreef pfaf het volgende:
Wel leuk dat de rondetijden bij het schaatsen ook in hondersten zijn.
ik vind dat maar niks. veel te veel info om in die korte tijd te verwerkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:21 schreef pfaf het volgende:
Wel leuk dat de rondetijden bij het schaatsen ook in hondersten zijn.
Moet je meeschrijven, net als vroeger en SCH. Kun je onder het genot van een kop chocomelk rustig de rondetijden op je in laten werken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind dat maar niks. veel te veel info om in die korte tijd te verwerken
vroeger? wie is dat? SCH ken ik welquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Moet je meeschrijven, net als vroeger en SCH. Kun je onder het genot van een kop chocomelk rustig de rondetijden op je in laten werken.
Ik had er ook moeite mee hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:47 schreef SCH het volgende:
Ze staan cursief en inzo'n dingetje
Zou de moeder van Tong80 ze wel kunnen lezen, anders ligt het echt aan mij....
dat zou idd handig zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:51 schreef Brahimov het volgende:
Ik kon ze ook gewoon lezen, wel met -2 en -2,5. Zoals al opgemerkt is, was het ontbreken van tussenstanden in de actuele ronde jammer.
Hoe meer cijfertjes in beeld, hoe beter. Op de commentatoren hoef je niet te rekenen wat betreft bruikbare info.![]()
ZDF kijkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:54 schreef komrad het volgende:
het meest slechte commentaar was wel bij de 20km biathlon. Op een gegeven moment lag een slowaak na 3 schietronden aan kop voor gros maar dat hat hij helemaal niet door
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |