Misschien volgende keer meer enters spaties, leestekens en UBB code gebruikenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:08 schreef Taxman het volgende:
Helemaal nieuw (gewonnen) maar ik gebruik het toch niet:
- S-board compact keyboard van Bakker Elkhuizen. Zie hem op hier voor 52,36 euro.
-Targus wireless ergo mouse. Zie hem op hier voor 48,04 euro.
- Targus ergo m-pro notebook stand. Zie hem op hier voor 75,46.
Totaal zo te zien nieuw een dikke 175 euro![]()
Deze zijn allemaal ongebruikt.
Richtprijs 75 euro excl. verzendkosten (5,50)![]()
Sorry, ben boekhouder geen ICT-erquote:Op zondag 12 februari 2006 13:28 schreef BYM het volgende:
[..]
Misschien volgende keer meer enters spaties, leestekens en UBB code gebruiken![]()
Genoteerd, ik neem aan dat je de notebook standaard bedoelt.quote:
Excl. ja, ik moet alleen 't hele weekend werken, dus ik hoop dat als er 'n bod komt je ook echt tot zondagavond kunt wachten, dan kan ik nog kijken of ik daar overheen ga. Ik zal zondagavond zeker reageren, oke?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:07 schreef Taxman het volgende:
Op dit moment nog niets![]()
Wel een geīnteresseerde via e-mail maar die heeft nog niets geboden.
Bedankt voor het bod (ik neem wel aan dat het excl. verzendkosten is)!
Afgesproken, je mag 'm overigens ook nu wel al verkopenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:56 schreef Taxman het volgende:
Prima, zal ik de eindtijd op 21:00 uur zetten?
USB-aansluitingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:58 schreef pinominie het volgende:
Hoe groot is het toetsenbord? met draadje? en wat voor aansluiting?
Genoteerd, zal er even over denken!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:59 schreef pinominie het volgende:
ik heb even gekeken naar Targus bordjes en ik bied 10 euro voor het toetsenbord (nieuwe Targus van 36 cm breed is 16 euro bij Take it easy)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |