Ik vermoed dat 'ie het ddan makkelijker vind om zijn films te backuppen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
waarom wil je een duallayer hebben dan?
idd. onvoorstelbaar dat die krengen zoveel moeten kosten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:46 schreef Fester het volgende:
[..]
Ik vermoed dat 'ie het ddan makkelijker vind om zijn films te backuppen.
Erg waarschijnlijk jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:46 schreef Fester het volgende:
[..]
Ik vermoed dat 'ie het ddan makkelijker vind om zijn films te backuppen.
Das altijd zo. Kwestie vanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:35 schreef outcast_within het volgende:
Waarom zijn die krengen zo duur?
Godverse filmmaatschappijen branden hun films erop alsof het niks kost en in de winkel of op opus.nl kosten ze dik 2 euro per stuk.
Geouwe hoer met dvd shrink baggah
Ik heb nog 10 gulden pst betaald voor 63 minuten CDr's en dat was zelfs al na de periode dat je ze met brand-caddy per stuk kocht.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:30 schreef Schepseltje het volgende:
hoeveel kosten cdr's ook alweer in het begin.. omgerekend toch ook zeker tegen de 2 euro
anders houd jij je nooit serieuze kop dicht?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:40 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe waarom koop je dan gewoon niet dvd's zonder dubbel layer ? kosten 50 cent per stuk ofzo en als je er 2 brand 1 eurotje
relax jongequote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:42 schreef outcast_within het volgende:
[..]
anders houd jij je nooit serieuze kop dicht?![]()
heb gewone dvdr's. koste een kwartje.
gaat het niet om.
Ik heb DLayers nodig trut!
Alsof je niet 2 dvd's kunt gebruiken, achja verspil maar lekker je geld zodat ik je uitlachquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:42 schreef outcast_within het volgende:
[..]
anders houd jij je nooit serieuze kop dicht?![]()
heb gewone dvdr's. koste een kwartje.
gaat het niet om.
Ik heb DLayers nodig trut!
Zoek een betere baan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:12 schreef outcast_within het volgende:
blah blah blah
Ik vind die double layers nog steeds belachelijk duur.
Pauper.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:12 schreef outcast_within het volgende:
blah blah blah
Ik vind die double layers nog steeds belachelijk duur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |