quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Verdomme, ik weet zeker dat ik 63 getypt had.
There is more where that came from.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:52 schreef PeRi het volgende:
Enge foto. Ieuw.
Whehehe ja ik had ze gezienquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
There is more where that came from.
Bewerk *hier* de Idols
Ik denk dat jij heel erg zal stijgen in de Stats lijstquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog 5 uur.
Ik sta vandaag op count-down-modus
als je mij maar niet inhaalt in de lijstquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik ben vandaag ook gewoon over dag de hele dag thuis, en ik verveel me kapot. Waar ga je dan heen? Naar het IDO forum! Daaris het namelijk altijd gezellig en leuk.
Gaan ze 'm verkrachten?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Om nog even terug te komen op vorige week..
Zijn jullie ook zo benieuwd naar de Sugababes' versie van I Bet You Look Good On The Dancefloor van de Arctic Monkeys?.
Oh nee, dan wordt het vast een soort halfgare pop-balladquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Om nog even terug te komen op vorige week..
Zijn jullie ook zo benieuwd naar de Sugababes' versie van I Bet You Look Good On The Dancefloor van de Arctic Monkeys?.
Dat zit er dik in jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh nee, dan wordt het vast een soort halfgare pop-ballad![]()
![]()
![]()
nee Oasisquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft Christon niet Wonderwall van Ryan Adams gezongen?.
Het nummer is wel van Oasis, maar Ryan heeft 'm ook gecoverd inderdaad. Veel rustiger, mooier vind ik ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft Christon niet Wonderwall van Ryan Adams gezongen?.
En terechtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:22 schreef BVO het volgende:
Hmz, exit Ellen lijkt waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |