Spreek ze erop aan en laat het ze zo snel mogelijk veranderen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik koop altijd doorgaans voorgewassen groente in van die zakjes. Lekker makkelijk.
Vroeger waren ze voor 200 of 300 gram, later ging het in gewicht naar de 100 gram (prijs per zak bijna gelijk).
Maar wat zag ik daarnet bij het boodschappen doen.... alleen maar zakkies van 75 en 80 gram!!!! Met dezelfde prijs als die voor 100 gram!!! Daar trapt dus iedereen in want 't valt niet echt op dat er minder in zit; maar je krijgt wel degelijk minder waar voor je geld.
C1000. Geen fratsen.![]()
ze zeggen niet dat er 100 gram in zit, maar geven niet aan dat er iets veranderd is zodat niemand de prijsverhoging doorheeft, geen valsheid in geschriften dusquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:22 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Spreek ze erop aan en laat het ze zo snel mogelijk veranderen.
Dat is namelijk valsheid in geschriften.
En dat mag niet![]()
Aha, op die manier.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:24 schreef vaudej het volgende:
[..]
ze zeggen niet dat er 100 gram in zit, maar geven niet aan dat er iets veranderd is zodat niemand de prijsverhoging doorheeft, geen valsheid in geschriften dus
Je leest uiteraard vantevoren wat je koopt dus daar is helemaal niets slinks aan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Daar trapt dus iedereen in want 't valt niet echt op dat er minder in zit; maar je krijgt wel degelijk minder waar voor je geld.
Zou het?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:04 schreef Nawien het volgende:
[..]
Daardoor is hij er achter gekomen![]()
als je snel dood wilt moet je vooral je eten op de markt kopen. waardeloze rommel daar altijd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Koop verse groenten op de markt en was ze zelf. Dat is pas goedkoop
Is goed! Bouw jij er even een in Rotterdam?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:34 schreef alwaysleft het volgende:
Wie gaat er dan ook naar de C1000Voor A-merken moet je bij Jumbo zijn, die hebben echt geen fratsen. Lekker goedkoop winkelen daar
![]()
Aha.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:09 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee is gewoon een gerucht dat de ronde doet![]()
Waarom zou het niet mogen? Het staat duidelijk genoeg aangegeven dus er is geen sprake van misleiding. Het is een kwestie van vraag-aanbod. Je ziet precies wat je krijgt en wat je dat gaat kosten, aan jou de keus om dat aanbod vervolgens wel of niet te accepteren.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:07 schreef Neuralnet het volgende:
Juridisch mag het allemaal.
Het is niet slinks, het staat er gewoon op.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:07 schreef Neuralnet het volgende:
Het gebeurt enkel zo slinks
Mja sorry als ik je realiteit nu in de war heb gegooid, maar je vroeg er zelf omquote:
Mijn realiteit is nog lang niet in de war geschoptquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:15 schreef Nawien het volgende:
[..]
Mja sorry als ik je realiteit nu in de war heb gegooid, maar je vroeg er zelf om![]()
Ja is goed, doe ikquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is goed! Bouw jij er even een in Rotterdam?![]()
Ok, ik hoor 't wel als 'ie af isquote:
BS ; als het gewicht dat aangegeven klopt mag dat gewoon, je moet als klant zelf ook gewoon het etiket lezen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:22 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Spreek ze erop aan en laat het ze zo snel mogelijk veranderen.
Dat is namelijk valsheid in geschriften.
En dat mag niet![]()
Ga je nou inene de grote jongen uithangen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
BS ; als het gewicht dat aangegeven klopt mag dat gewoon, je moet als klant zelf ook gewoon het etiket lezen.
lul niet over dingen waar je geen verstand van hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |