Verdomme.quote:Het grote WILCO DP benefiet met:
* Point At Others
* De Tering
* The Bips
* The Fart Farmers
* Stereo Blackout
* The Kickstarts
* The Lubricants
* Last To Go
* 4radicals
* Smash The Statues
Ja balenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:42 schreef Donnie.Darko het volgende:
Nu kan ik niet naar:
[..]
Verdomme.
Toch wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:44 schreef -Wonderchild- het volgende:
Ik ben ook ziek.... maar je mist niets aan je lijstje te zien!
beterschap mi darlingquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:42 schreef Donnie.Darko het volgende:
Nu kan ik niet naar:
[..]
Verdomme.
Smash the statues spelen volgende week samen met Laternpoll in de rockstake (www.rockstake.nl)quote:
ROFL:')quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:08 schreef thunderice het volgende:
Ik lag al 3 weken doodziek en stervend op bed maar gelukkig hielp m'n Biostabil me er weer bovenop.
Inderdaad ik had ook driedubbele kanker, Aids en Ebola! Maar dankzij de Biostabiel ben ik er weer helemaal bovenop!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:08 schreef thunderice het volgende:
Ik lag al 3 weken doodziek en stervend op bed maar gelukkig hielp m'n Biostabil me er weer bovenop.
Eensch!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:49 schreef 700MB het volgende:
Zolang je niet non-stop kotsend boven de wc hangt ben je heus niet te ziek om naar een concertje te gaan. Niet zo aanstellen.
Ja, waarschijnlijk is het ook gewoon een smoes om niet heen te hoeven.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:03 schreef jitzzzze het volgende:
Maar naar zo'n concert wil je ook niet heen.
Als ik naar zo'n concert zou moeten, zou ik ook spontaan spetterpoep krijgen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:04 schreef 700MB het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk is het ook gewoon een smoes om niet heen te hoeven.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ik naar zo'n concert zou moeten, zou ik ook spontaan spetterpoep krijgen.![]()
Jij begrijpt het ook niet hé?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:09 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
![]()
lol, sta je daar ; Wat een kutconcert!! ....
.. wtf ..
.. *total panis * @$@#$@# IK MOET SCHIJTEN NOOOOOO !!
![]()
Ach, gewoon een luier onder doen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:10 schreef jitzzzze het volgende:
Door die spetterpoep ga je niet eens de deur uit.
Ja, die zal je daar wel nodig hebben.quote:
Ja, niet zo gek .... omdat er altijd van die helden zijn die zo nodig ondanks ze ziek en besmettelijk zijn .. toch zo nodig naar een concertje moeten en daar de boel aanstekenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:25 schreef Lianne__ het volgende:
Half Nederland is ziek?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:27 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Ja, niet zo gek .... omdat er altijd van die helden zijn die zo nodig ondanks ze ziek en besmettelijk zijn .. toch zo nodig naar een concertje moeten en daar de boel aansteken![]()
Ik ook, behalve 's nachtsquote:Op zondag 12 februari 2006 15:13 schreef Donnie.Darko het volgende:
Sinds ik dit topic heb geopend gister heb ik bijna non-stop geslapen.
Jah ik ben nu aan de Nurofen, dat scheelt wel even iddquote:Op zondag 12 februari 2006 15:14 schreef KinkyGiraf het volgende:
Als je 2 paracetamol neemt dan ben je zo weer een paar uur op de been hoor!
Nee idd, dat is echt vervelend. Na 3 bladzijden van een boek ben ik alweer ergens anders met mijn gedachten, een film is idd ook veel te veel gevraagd en zelfs stilzitten en nergens aan denken is al moeilijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:44 schreef ErikT het volgende:
Het kutste is geen aandachtsspanne. Ik kan niet eens een film kijken, binnen een uur ga ik allemaal rare geluiden maken
Eigenlijk is alleen Fok! geschikt. En muziek en af en toe naar de TV lopen en voetbal volgen. Kut is het! Maar, wel resistent voor de vogelgriep straksquote:Op zondag 12 februari 2006 16:17 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Nee idd, dat is echt vervelend. Na 3 bladzijden van een boek ben ik alweer ergens anders met mijn gedachten, een film is idd ook veel te veel gevraagd en zelfs stilzitten en nergens aan denken is al moeilijk.
Nee.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:18 schreef Slarioux het volgende:
Dit. Is. De. Voicemail. Van. Nul. Zes.
Neem op de volgende keer en zeg dat je ziek bent! [afbeelding]
Dat laatste maakt het allemaal weer goedquote:Op zondag 12 februari 2006 16:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Eigenlijk is alleen Fok! geschikt. En muziek en af en toe naar de TV lopen en voetbal volgen. Kut is het! Maar, wel resistent voor de vogelgriep straks
Jammer voor je, maar wie zijn dat?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:42 schreef Donnie.Darko het volgende:
Nu kan ik niet naar:
[..]
Verdomme.
De biostabilquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:08 schreef thunderice het volgende:
Vinger in je keel en tis zo voorbijquote:Op maandag 20 februari 2006 09:27 schreef MaLo het volgende:
Ik heb zometeen een tweede sollicitatiegesprek voor een baan die ik graag wil. En ik ben de hele nacht al kotsmisseijk en fcuking duizelig. Ik had gisteren niet van die vreemde dingen moeten eten toen we uit eten waren.
Tja ik dus ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:27 schreef Mobster273 het volgende:
ik hang op het randje van ziek, kut is dat
maar gewoon stug doorgaan![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:38 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad ik had ook driedubbele kanker, Aids en Ebola! Maar dankzij de Biostabiel ben ik er weer helemaal bovenop!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |