abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35023448
Wat een mietjes in den haag, komt ajax op een vrijdagavond zitten er 8 in het clubhuis. Zeker weten dat er meer hagenezen in de buurt waren, maar die zijn allemaal in de bosjes gekropen..

En die bommen uit den haag, die hoor je al jaren niet meer
Nothing to see here, carry on
pi_35023465
quote:
Op maandag 13 februari 2006 00:07 schreef footbal_lad het volgende:

[..]

Het is 'n verslaving.Elk jaar zeg ik:dit jaar ga ik minderen.Maar nog steeds ga ik elke wedstrijd.Zoals vandaag,bij die 3-3,dan flip ik gewoon helemaal door.Dan ben ik gewoon tot alles toe in staat....
Ik snap precies wat je bedoelt.Dan beginnen die andere supporters je te sarren.Ik ben dan ook tot alles in staat.Ik ben dan zo bereid 'n bom in dat vak te gooien.....

Nogmaals ik heb respect voor de actie van de joden.Het is gewoon onze eigen stomme schuld dat we slecht voorbereid waren.Ze durfden wèl naar Den Haag te komen.Alleen hadden ze die jochies niet moeten pakken,vooral niet met wapens.Volgende keer als we elkaar ontmoeten is alles toegestaan;NO LIMITS.Hadden ze maar beter moeten nadenken.....
  maandag 13 februari 2006 @ 00:58:02 #253
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_35023511
Wapens zijn gewoon zielig bij welke partij dan ook
pi_35023512
quote:
Op maandag 13 februari 2006 00:54 schreef RijstNatie het volgende:
Wat een mietjes in den haag, komt ajax op een vrijdagavond zitten er 8 in het clubhuis. Zeker weten dat er meer hagenezen in de buurt waren, maar die zijn allemaal in de bosjes gekropen..

En die bommen uit den haag, die hoor je al jaren niet meer
Ach, kijk nou wat zijn neus de hoek om steekt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 13 februari 2006 @ 01:00:54 #255
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_35023574
quote:
Op maandag 13 februari 2006 00:55 schreef Aequabilitas het volgende:
Volgende keer als we elkaar ontmoeten is alles toegestaan;NO LIMITS.Hadden ze maar beter moeten nadenken.....
Dat lijkt me niet zo'n goed plan... maar ja, zij zullen er ook niet zonder staan.
Volgens mij gaat dit uit de hand lopen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_35023690
quote:
Op maandag 13 februari 2006 01:00 schreef ErikT het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet zo'n goed plan... maar ja, zij zullen er ook niet zonder staan.
Volgens mij gaat dit uit de hand lopen.
Als ze die jochies met rust hadden gelaten was er niks aan de hand geweest.Dan was 't gewoon 'n grote nederlaag voor ons geweest.Makkelijk zat.....
pi_35023864
quote:
Op maandag 13 februari 2006 00:58 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ach, kijk nou wat zijn neus de hoek om steekt.
kben een psv er
Nothing to see here, carry on
pi_35024117
quote:
Op maandag 13 februari 2006 01:14 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

kben een psv er
Ik mag toch hopen dat je een neus hebt ?
  maandag 13 februari 2006 @ 01:41:17 #259
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35024346
Dit topic gaat dus meer over terroristen en tuig dan voetballiefhebbers neem ik aan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_35024408
quote:
Op maandag 13 februari 2006 01:41 schreef popolon het volgende:
Dit topic gaat dus meer over terroristen en tuig dan voetballiefhebbers neem ik aan.
Das gewoon allemaal hetzelfde, iedereen houd van voetbal.
  maandag 13 februari 2006 @ 01:50:57 #261
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35024519
quote:
Op maandag 13 februari 2006 01:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Das gewoon allemaal hetzelfde, iedereen houd van voetbal.
Oh nou, ik hou er ook van ik heb alleen dit soort jokers nooit zo begrepen.

Vechten en rellen om niks, en dat allemaal uit clubliefde. Yeah right, daar zijn de clubs echt blij mee met dat soort grappenmakers.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_35024658
quote:
Op maandag 13 februari 2006 01:50 schreef popolon het volgende:

[..]

Oh nou, ik hou er ook van ik heb alleen dit soort jokers nooit zo begrepen.

Vechten en rellen om niks, en dat allemaal uit clubliefde. Yeah right, daar zijn de clubs echt blij mee met dat soort grappenmakers.
Ach ja, het hoort er nou eenmaal bij. Ik heb ergens gelezen dat jij enigzins in de buurt van Chicago woont. Nou, ik weet niet hoelang je daar al zit, maar in de jaren 90, toen de Bulls steeds kampioen werden, braken de fans uit blijdschap steevast hun eigen binnenstad af, en dat heet dan feestvreugde. Het is dus niet alleen voetbal, maar overal waar een hoop mensen wat te vieren hebben, of een nederlaag betreuren, hoor je glasgerinkel.
  maandag 13 februari 2006 @ 02:03:48 #263
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35024714
quote:
Op maandag 13 februari 2006 01:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ach ja, het hoort er nou eenmaal bij. Ik heb ergens gelezen dat jij enigzins in de buurt van Chicago woont. Nou, ik weet niet hoelang je daar al zit, maar in de jaren 90, toen de Bulls steeds kampioen werden, braken de fans uit blijdschap steevast hun eigen binnenstad af, en dat heet dan feestvreugde. Het is dus niet alleen voetbal, maar overal waar een hoop mensen wat te vieren hebben, of een nederlaag betreuren, hoor je glasgerinkel.
Dat keur ik ook af en was toch een incident. Dit geklooi en gerel is wekelijks ook al hoor je vaak niet alles in het nieuws.

Bij de Amerikaanse sporten bestaat meer respect voor supporters en is lang niet zoveel agressie te vinden als in de Nederlandse voetbalwereld.

'Uit' vakken kennen ze niet. Ondanks de grote afstanden zie je toch redelijk wat supporters van het uitspelende team bij willekeurige wedstrijden (NBA, NHL etc), ik heb het zelf mogen ervaren en wat een verademing.

Maar nogmaals, dit heeft niks met voetbal te maken maar meer met mensen die bij een groep willen horen en daar wel het respect krijgen wat ze blijkbaar niet krijgen in het dagelijkse leven.

En je zegt dat het erbij hoort, ik vind dat niet maar goed, ik ben blijkbaar gek.
pi_35025104
Nou, je zou es met een Yankees petje op in het stadion van de Redsox moeten gaan zitten, kijken of je dan nog zo zeker bent van je zaak.
  maandag 13 februari 2006 @ 02:47:44 #265
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35025125
Je hebt de Worldseries zeker niet gezien?
pi_35025163
quote:
Op maandag 13 februari 2006 00:55 schreef Aequabilitas het volgende:

Nogmaals ik heb respect voor de actie van de joden.Het is gewoon onze eigen stomme schuld dat we slecht voorbereid waren.
how on fucking earth kan je respect hebben voor een paar hersendode idioten die zomaar naar een andere stad rijden om daar een gebouw in de fik (proberen) te steken en een paar mensen gaan kapot slaan en neersteken.

het is gewoon een stelletje kanker tuig!!!! en het valt niet goed te praten! je kan lullen wat je wilt, als je zulk soort gedrag vertoond heb je gewoon een steek los in de bovenkamer.

Het is gewoon een grap dat die hooligans hun achterlijke daden nog proberen goed te praten ook.

je hoeft echt niet de liefste te zijn, scheld elkaar verrot voor alles wat je maar kan verzinnen, doet er niet toe, maar gaan vechten, steken ed.. please....

[ Bericht 4% gewijzigd door venomsnake op 13-02-2006 03:07:57 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_35025214
quote:
Op maandag 13 februari 2006 02:47 schreef popolon het volgende:
Je hebt de Worldseries zeker niet gezien?
Over welk jaar hebben we het nou ? De yankees stonden er niet in. Boston trouwens ook niet.
  maandag 13 februari 2006 @ 03:02:45 #268
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35025259
quote:
Op maandag 13 februari 2006 02:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Over welk jaar hebben we het nou ? De yankees stonden er niet in. Boston trouwens ook niet.
Goh echt? 't ging om het idee.

En in de VS pakken ze dat soort tuig hard aan, en terecht. Maar ik ben bang dat we te ver afdwalen van incidenten tot georganiseerde relpartijen.

Jij vind 't erbij horen, ik vind 't een schande voor de sport.

Vraag eens aan de 'echte' supporters van Feyenoord, Ajax etc. wat ze nou vinden van dat soort onruststokers, dat de club 't weer geld kost, dat ze geen uitsupporters mogen hebben etc.
pi_35025287
quote:
Op maandag 13 februari 2006 03:02 schreef popolon het volgende:

[..]

Goh echt? 't ging om het idee.

En in de VS pakken ze dat soort tuig hard aan, en terecht. Maar ik ben bang dat we te ver afdwalen van incidenten tot georganiseerde relpartijen.

Jij vind 't erbij horen, ik vind 't een schande voor de sport.

Vraag eens aan de 'echte' supporters van Feyenoord, Ajax etc. wat ze nou vinden van dat soort onruststokers, dat de club 't weer geld kost, dat ze geen uitsupporters mogen hebben etc.
Point taken.
pi_35026350
quote:
Op maandag 13 februari 2006 02:51 schreef venomsnake het volgende:

[..]

how on fucking earth kan je respect hebben voor een paar hersendode idioten die zomaar naar een andere stad rijden om daar een gebouw in de fik (proberen) te steken en een paar mensen gaan kapot slaan en neersteken.

het is gewoon een stelletje kanker tuig!!!! en het valt niet goed te praten! je kan lullen wat je wilt, als je zulk soort gedrag vertoond heb je gewoon een steek los in de bovenkamer.

Het is gewoon een grap dat die hooligans hun achterlijke daden nog proberen goed te praten ook.

je hoeft echt niet de liefste te zijn, scheld elkaar verrot voor alles wat je maar kan verzinnen, doet er niet toe, maar gaan vechten, steken ed.. please....
Hoezo generaliseren...
pi_35026840
Ja dit zal wel los gaan ergens volgend weekend ofzo, ze hadden die jochies niet moeten pakken nee maar met harddrugs in je lijf en dan zie je ADO gozers rennen dan kunnen sommige zich niet inhouden denk ik.
pi_35027439
quote:
Op maandag 13 februari 2006 08:13 schreef Aequabilitas het volgende:

[..]

Hoezo generaliseren...
Typisch NL.Hier maken we ons nog druk om 'n dooie mus....

Ik snap best dat sommige mensen ons niet begrijpen.Wij hebben ons eigen wereldje,met onze eigen regeltjes en onze eigen normen en waarden.Iedereen in dit wereldje heeft er zelf voor gekozen deel van uit te maken.Normaal gesproken vallen bij onze confrontaties dan ook geen onschuldige slachtoffers.Onschuldige mensen pakken is in ons wereldje NOT DONE!
Vóór Beverwijk riep iedereen;"Laat ze elkaar maar op 'n weiland afmaken".Toen dat werd gedaan,schreeuwde nog héél NL moord en brand.Dat er in 't uitgaansleven veel meer geweld is en dodelijke slachtoffers zijn gevallen,schijnen de meeste mensen te vergeten.Daar vallen de onschuldige slachtoffers,niet bij ons....Dat er nu wel onschuldige jongens zijn gepakt, is in strijd met de regels.Daarom is 't voor ons niet meer dan begrijpelijk dat er 'n tegenactie van Haagse kant zal komen.
Mensen zullen me wel labiel verklaren na 't lezen van dit stukje,maar na 't lezen van alle die studies van al doe psychologen over ons wereldje,ben ik ook niks anders gewend.
  maandag 13 februari 2006 @ 10:15:00 #273
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_35028158
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:52 schreef gelly het volgende:
Wanneer gaan de voetbalsupporters in Nederland de straat op om zich te distancieren van deze malloten ?
.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 13 februari 2006 @ 10:18:15 #274
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_35028216
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:28 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zoals NEC en Twente. Die sluiten zelfs een verbond met Duitsers.
NEC met Duitsers .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_35028257
quote:
Op maandag 13 februari 2006 09:36 schreef footbal_lad het volgende:

[..]

Typisch NL.Hier maken we ons nog druk om 'n dooie mus....

Ik snap best dat sommige mensen ons niet begrijpen.Wij hebben ons eigen wereldje,met onze eigen regeltjes en onze eigen normen en waarden.Iedereen in dit wereldje heeft er zelf voor gekozen deel van uit te maken.Normaal gesproken vallen bij onze confrontaties dan ook geen onschuldige slachtoffers.Onschuldige mensen pakken is in ons wereldje NOT DONE!
Vóór Beverwijk riep iedereen;"Laat ze elkaar maar op 'n weiland afmaken".Toen dat werd gedaan,schreeuwde nog héél NL moord en brand.Dat er in 't uitgaansleven veel meer geweld is en dodelijke slachtoffers zijn gevallen,schijnen de meeste mensen te vergeten.Daar vallen de onschuldige slachtoffers,niet bij ons....Dat er nu wel onschuldige jongens zijn gepakt, is in strijd met de regels.Daarom is 't voor ons niet meer dan begrijpelijk dat er 'n tegenactie van Haagse kant zal komen.
Mensen zullen me wel labiel verklaren na 't lezen van dit stukje,maar na 't lezen van alle die studies van al doe psychologen over ons wereldje,ben ik ook niks anders gewend.
Ik verklaar je labiel.

Ik snap je ook niet. Hoezo eigen wereldje? Je leeft ook gewoon in de maatschappij waar ik in leef en hebt je aan dezelfde wetten te houden als ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')