Ik snap precies wat je bedoelt.Dan beginnen die andere supporters je te sarren.Ik ben dan ook tot alles in staat.Ik ben dan zo bereid 'n bom in dat vak te gooien.....quote:Op maandag 13 februari 2006 00:07 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Het is 'n verslaving.Elk jaar zeg ik:dit jaar ga ik minderen.Maar nog steeds ga ik elke wedstrijd.Zoals vandaag,bij die 3-3,dan flip ik gewoon helemaal door.Dan ben ik gewoon tot alles toe in staat....
Ach, kijk nou wat zijn neus de hoek om steekt.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:54 schreef RijstNatie het volgende:
Wat een mietjes in den haag, komt ajax op een vrijdagavond zitten er 8 in het clubhuis. Zeker weten dat er meer hagenezen in de buurt waren, maar die zijn allemaal in de bosjes gekropen..
En die bommen uit den haag, die hoor je al jaren niet meer
Dat lijkt me niet zo'n goed plan... maar ja, zij zullen er ook niet zonder staan.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:55 schreef Aequabilitas het volgende:
Volgende keer als we elkaar ontmoeten is alles toegestaan;NO LIMITS.Hadden ze maar beter moeten nadenken.....
Als ze die jochies met rust hadden gelaten was er niks aan de hand geweest.Dan was 't gewoon 'n grote nederlaag voor ons geweest.Makkelijk zat.....quote:Op maandag 13 februari 2006 01:00 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo'n goed plan... maar ja, zij zullen er ook niet zonder staan.
Volgens mij gaat dit uit de hand lopen.
kben een psv erquote:Op maandag 13 februari 2006 00:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ach, kijk nou wat zijn neus de hoek om steekt.
Ik mag toch hopen dat je een neus hebt ?quote:
Das gewoon allemaal hetzelfde, iedereen houd van voetbal.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:41 schreef popolon het volgende:
Dit topic gaat dus meer over terroristen en tuig dan voetballiefhebbers neem ik aan.
Oh nou, ik hou er ook van ik heb alleen dit soort jokers nooit zo begrepen.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Das gewoon allemaal hetzelfde, iedereen houd van voetbal.![]()
Ach ja, het hoort er nou eenmaal bij. Ik heb ergens gelezen dat jij enigzins in de buurt van Chicago woont. Nou, ik weet niet hoelang je daar al zit, maar in de jaren 90, toen de Bulls steeds kampioen werden, braken de fans uit blijdschap steevast hun eigen binnenstad af, en dat heet dan feestvreugde.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh nou, ik hou er ook van ik heb alleen dit soort jokers nooit zo begrepen.
Vechten en rellen om niks, en dat allemaal uit clubliefde.Yeah right, daar zijn de clubs echt blij mee met dat soort grappenmakers.
Dat keur ik ook af en was toch een incident. Dit geklooi en gerel is wekelijks ook al hoor je vaak niet alles in het nieuws.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ach ja, het hoort er nou eenmaal bij. Ik heb ergens gelezen dat jij enigzins in de buurt van Chicago woont. Nou, ik weet niet hoelang je daar al zit, maar in de jaren 90, toen de Bulls steeds kampioen werden, braken de fans uit blijdschap steevast hun eigen binnenstad af, en dat heet dan feestvreugde.Het is dus niet alleen voetbal, maar overal waar een hoop mensen wat te vieren hebben, of een nederlaag betreuren, hoor je glasgerinkel.
how on fucking earth kan je respect hebben voor een paar hersendode idioten die zomaar naar een andere stad rijden om daar een gebouw in de fik (proberen) te steken en een paar mensen gaan kapot slaan en neersteken.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:55 schreef Aequabilitas het volgende:
Nogmaals ik heb respect voor de actie van de joden.Het is gewoon onze eigen stomme schuld dat we slecht voorbereid waren.
Over welk jaar hebben we het nou ? De yankees stonden er niet in. Boston trouwens ook niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 02:47 schreef popolon het volgende:
Je hebt de Worldseries zeker niet gezien?
Goh echt? 't ging om het idee.quote:Op maandag 13 februari 2006 02:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Over welk jaar hebben we het nou ? De yankees stonden er niet in. Boston trouwens ook niet.
Point taken.quote:Op maandag 13 februari 2006 03:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Goh echt? 't ging om het idee.
En in de VS pakken ze dat soort tuig hard aan, en terecht. Maar ik ben bang dat we te ver afdwalen van incidenten tot georganiseerde relpartijen.
Jij vind 't erbij horen, ik vind 't een schande voor de sport.
Vraag eens aan de 'echte' supporters van Feyenoord, Ajax etc. wat ze nou vinden van dat soort onruststokers, dat de club 't weer geld kost, dat ze geen uitsupporters mogen hebben etc.
Hoezo generaliseren...quote:Op maandag 13 februari 2006 02:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
how on fucking earth kan je respect hebben voor een paar hersendode idioten die zomaar naar een andere stad rijden om daar een gebouw in de fik (proberen) te steken en een paar mensen gaan kapot slaan en neersteken.![]()
![]()
het is gewoon een stelletje kanker tuig!!!! en het valt niet goed te praten! je kan lullen wat je wilt, als je zulk soort gedrag vertoond heb je gewoon een steek los in de bovenkamer.
Het is gewoon een grap dat die hooligans hun achterlijke daden nog proberen goed te praten ook.![]()
je hoeft echt niet de liefste te zijn, scheld elkaar verrot voor alles wat je maar kan verzinnen, doet er niet toe, maar gaan vechten, steken ed.. please....![]()
Typisch NL.Hier maken we ons nog druk om 'n dooie mus....quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:52 schreef gelly het volgende:
Wanneer gaan de voetbalsupporters in Nederland de straat op om zich te distancieren van deze malloten ?
NEC met Duitsersquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zoals NEC en Twente. Die sluiten zelfs een verbond met Duitsers.![]()
Ik verklaar je labiel.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:36 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Typisch NL.Hier maken we ons nog druk om 'n dooie mus....
Ik snap best dat sommige mensen ons niet begrijpen.Wij hebben ons eigen wereldje,met onze eigen regeltjes en onze eigen normen en waarden.Iedereen in dit wereldje heeft er zelf voor gekozen deel van uit te maken.Normaal gesproken vallen bij onze confrontaties dan ook geen onschuldige slachtoffers.Onschuldige mensen pakken is in ons wereldje NOT DONE!
Vóór Beverwijk riep iedereen;"Laat ze elkaar maar op 'n weiland afmaken".Toen dat werd gedaan,schreeuwde nog héél NL moord en brand.Dat er in 't uitgaansleven veel meer geweld is en dodelijke slachtoffers zijn gevallen,schijnen de meeste mensen te vergeten.Daar vallen de onschuldige slachtoffers,niet bij ons....Dat er nu wel onschuldige jongens zijn gepakt, is in strijd met de regels.Daarom is 't voor ons niet meer dan begrijpelijk dat er 'n tegenactie van Haagse kant zal komen.
Mensen zullen me wel labiel verklaren na 't lezen van dit stukje,maar na 't lezen van alle die studies van al doe psychologen over ons wereldje,ben ik ook niks anders gewend.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |