Daar zal ik zeker even langswippen. Moet nog ff zondag de ideale treinroute uitpluizen. Friesland en Limburg zijn wel kakkend ver weg van Zuid-Holland.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:40 schreef teknomist het volgende:
Ik denk overigens dat je het meeste kans maakt in Brabant of Limburg.
Normaal koop ik 1 lot. Maar voor deze actie doe ik eens gek. Met een straat (0-9) heb je sowieso 40,50 terug. Maar in principe maakt het niet uit waar je het koopt. Het is puur random. Maar het gaat om het avontuur!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:45 schreef Eronymus het volgende:
Maaruh maakt 't ook wat uit waar in Limburg/Gelderland/enzooverder je 't koopt?
Ow ik koop normaal als ik van Limburg naar Gelderland ga in Utrecht altijd m'n lot, heb regelmatig prijs maar max 13.50....
Als je deze proef minimaal 200 keer herhaalt kun je misschien een wetenschappelijke uitspraak doen over welke provincies significant beter renderen...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:48 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Normaal koop ik 1 lot. Maar voor deze actie doe ik eens gek. Met een straat (0-9) heb je sowieso 40,50 terug. Maar in principe maakt het niet uit waar je het koopt. Het is puur random. Maar het gaat om het avontuur!Kijken welke provincie het meeste oplevert!
Als ik de jackpot scoor heb ik geld en tijd genoeg om dat zeker te gaan onderzoeken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als je deze proef minimaal 200 keer herhaalt kun je misschien een wetenschappelijke uitspraak doen over welke provincies significant beter renderen...
Ik heb ALTIJD een 8 als eindcijfer. Vandaar dat ik quit heb gespeeld. Vrijdagavond dus ook weer.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:53 schreef Eronymus het volgende:
Ow maar je pakt dus ook een ander eindcijfer per provincie neem ik aan??? dan kun je toch niks zeggen welke provincie beter cq slechter is..![]()
Vergeet niet een 8 te pakken, heeft meestal wel prijs....![]()
Opzich wel een leuk idee dit alles.. maar wel tijdrovend jaquote:Op maandag 13 februari 2006 13:52 schreef -Wolf- het volgende:
Woensdag: Leiden, Amsterdam, Almere, Assen, Zwolle, Groningen en Leeuwarden.
Donderdag: Utrecht, Arnhem, Venlo, Eindhoven, Vlissingen.
Gaat een hoop tijd inzitten.Camera mee, laptop voor in de trein. iPod niet vergeten en voldoende survivalsnacks voor in de trein.
Een intercity naar Leeuwarden vanuit Den Haag Centraal doet er al 3,5 uur over en als ik dan nog iedere keer overal uit moet stappen...quote:Op maandag 13 februari 2006 22:37 schreef X_X het volgende:
[..]
Opzich wel een leuk idee dit alles.. maar wel tijdrovend ja![]()
Ik kom morgen in Leeuwarden, ik kan ook 1 voor je kopen en het opsturen?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:25 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Een intercity naar Leeuwarden vanuit Den Haag Centraal doet er al 3,5 uur over en als ik dan nog iedere keer overal uit moet stappen...En dan nog terug. Misschien moet ik morgen alvast een beginnetje maken.
Het is veel leuker als ik het zelf haal. Dat is juist de lol aan dit avontuur. Als ik de jackpot win doe ik wel iets leuks voor Fok!quote:Op maandag 13 februari 2006 23:31 schreef X_X het volgende:
[..]
Ik kom morgen in Leeuwarden, ik kan ook 1 voor je kopen en het opsturen?
Houdt wel in, dat als de prijs op dat lot valt.. dat ik ook een gedeelte krijg![]()
Als je de jackpot wint, mag ik dan het nieuwe Nederlands elftal shirt? Thuis of uit zien we dan welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:05 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Het is veel leuker als ik het zelf haal. Dat is juist de lol aan dit avontuur. Als ik de jackpot win doe ik wel iets leuks voor Fok!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |