abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34959898
Braaf doet -Wolf- iedere maand mee met den Nederlandsche Staatsloterij en iedere keer aan het einde van het jaar blijkt dat -Wolf- weer quit heeft gespeeld. Zoals vrijdagavond wederom. Leuk... je eigen lot weer terugwinnen. Een kratje bier was leuker geweest.

Burgerlijk als ik ben koop ik immer mijn lot vol misplaatste hoop bij dezelfde winkel ergens in Zuid-Holland, denkend dat het geluk vanzelf komt aanwaaien. Leuk en aardig, maar dat schiet niet op. Daarom gaat -Wolf- het komende maand helemaal anders aanpakken. -Wolf- gaat het geluk opzoeken!

Het plan: 12 provincies; 12 staatsloten. Komende woensdag en donderdag gaat -Wolf-, gewapend met 162 Euro en een OV-Studentenkaart, lekker treinen door ons koude kikker- en knollenlandje. In iedere provincie zal -Wolf- een fraai staatslootje aanschaffen. Uiteraard gaat de camera mee zodat de mogelijke goudmijnen waar ik m'n lootjes koop op de gevoelige plaat vastgelegd kunnen worden.

Zal de regenboog eindelijk gaan schijnen voor -Wolf- opdat hij de pot met goud zal vinden? Stay tuned for more updates!

pi_34959924
Gelukkig heeft Nederland geen 13 provincies.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_34959939
Ik denk overigens dat je het meeste kans maakt in Brabant of Limburg.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_34959970
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 02:40 schreef teknomist het volgende:
Ik denk overigens dat je het meeste kans maakt in Brabant of Limburg.
Daar zal ik zeker even langswippen. Moet nog ff zondag de ideale treinroute uitpluizen. Friesland en Limburg zijn wel kakkend ver weg van Zuid-Holland.
pi_34960011
Maaruh maakt 't ook wat uit waar in Limburg/Gelderland/enzooverder je 't koopt?

Ow ik koop normaal als ik van Limburg naar Gelderland ga in Utrecht altijd m'n lot, heb regelmatig prijs maar max 13.50....
<Mèt twie dobbelstein dertien oage goeje>
pi_34960056
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 02:45 schreef Eronymus het volgende:
Maaruh maakt 't ook wat uit waar in Limburg/Gelderland/enzooverder je 't koopt?

Ow ik koop normaal als ik van Limburg naar Gelderland ga in Utrecht altijd m'n lot, heb regelmatig prijs maar max 13.50....
Normaal koop ik 1 lot. Maar voor deze actie doe ik eens gek. Met een straat (0-9) heb je sowieso 40,50 terug. Maar in principe maakt het niet uit waar je het koopt. Het is puur random. Maar het gaat om het avontuur! Kijken welke provincie het meeste oplevert!

Afgelopen jaren heb ik steeds quit gespeeld. Bv. vorig jaar februari 100 Euro op een heel lot. Paar jaar daarvoor 275 gulden op een heel lot. Al met al heb ik dus eigenlijk altijd gratis meegespeeld, maar daar doe je het natuurlijk niet voor.
pi_34960078
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 02:48 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Normaal koop ik 1 lot. Maar voor deze actie doe ik eens gek. Met een straat (0-9) heb je sowieso 40,50 terug. Maar in principe maakt het niet uit waar je het koopt. Het is puur random. Maar het gaat om het avontuur! Kijken welke provincie het meeste oplevert!
Als je deze proef minimaal 200 keer herhaalt kun je misschien een wetenschappelijke uitspraak doen over welke provincies significant beter renderen...
pi_34960118
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 02:49 schreef teknomist het volgende:

[..]

Als je deze proef minimaal 200 keer herhaalt kun je misschien een wetenschappelijke uitspraak doen over welke provincies significant beter renderen...
Als ik de jackpot scoor heb ik geld en tijd genoeg om dat zeker te gaan onderzoeken.
pi_34960144
Ow maar je pakt dus ook een ander eindcijfer per provincie neem ik aan??? dan kun je toch niks zeggen welke provincie beter cq slechter is..

Vergeet niet een 8 te pakken, heeft meestal wel prijs....
<Mèt twie dobbelstein dertien oage goeje>
pi_34960174
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 02:53 schreef Eronymus het volgende:
Ow maar je pakt dus ook een ander eindcijfer per provincie neem ik aan??? dan kun je toch niks zeggen welke provincie beter cq slechter is..

Vergeet niet een 8 te pakken, heeft meestal wel prijs....
Ik heb ALTIJD een 8 als eindcijfer. Vandaar dat ik quit heb gespeeld. Vrijdagavond dus ook weer.

Ik kies de nummers random per provincie.
pi_34963376
Nog 4 weken tot de trekking!.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 12:04:23 #12
78498 classpc
I don't like change
pi_34963910
Leuke actie
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_34965812
Zijn er nog tips waar ik m'n loten moet kopen? Waar zat die 'geluksverkoper' ook alweer? Zwolle ofzo?
pi_35034660
Woensdag: Leiden, Amsterdam, Almere, Assen, Zwolle, Groningen en Leeuwarden.
Donderdag: Utrecht, Arnhem, Venlo, Eindhoven, Vlissingen.

Gaat een hoop tijd inzitten. Camera mee, laptop voor in de trein. iPod niet vergeten en voldoende survivalsnacks voor in de trein.
pi_35058513
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:52 schreef -Wolf- het volgende:
Woensdag: Leiden, Amsterdam, Almere, Assen, Zwolle, Groningen en Leeuwarden.
Donderdag: Utrecht, Arnhem, Venlo, Eindhoven, Vlissingen.

Gaat een hoop tijd inzitten. Camera mee, laptop voor in de trein. iPod niet vergeten en voldoende survivalsnacks voor in de trein.
Opzich wel een leuk idee dit alles.. maar wel tijdrovend ja
pi_35060904
quote:
Op maandag 13 februari 2006 22:37 schreef X_X het volgende:

[..]

Opzich wel een leuk idee dit alles.. maar wel tijdrovend ja
Een intercity naar Leeuwarden vanuit Den Haag Centraal doet er al 3,5 uur over en als ik dan nog iedere keer overal uit moet stappen... En dan nog terug. Misschien moet ik morgen alvast een beginnetje maken.
pi_35061093
quote:
Op maandag 13 februari 2006 23:25 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Een intercity naar Leeuwarden vanuit Den Haag Centraal doet er al 3,5 uur over en als ik dan nog iedere keer overal uit moet stappen... En dan nog terug. Misschien moet ik morgen alvast een beginnetje maken.
Ik kom morgen in Leeuwarden, ik kan ook 1 voor je kopen en het opsturen?
Houdt wel in, dat als de prijs op dat lot valt.. dat ik ook een gedeelte krijg
pi_35062340
quote:
Op maandag 13 februari 2006 23:31 schreef X_X het volgende:

[..]

Ik kom morgen in Leeuwarden, ik kan ook 1 voor je kopen en het opsturen?
Houdt wel in, dat als de prijs op dat lot valt.. dat ik ook een gedeelte krijg
Het is veel leuker als ik het zelf haal. Dat is juist de lol aan dit avontuur. Als ik de jackpot win doe ik wel iets leuks voor Fok!
pi_35084277
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 00:05 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Het is veel leuker als ik het zelf haal. Dat is juist de lol aan dit avontuur. Als ik de jackpot win doe ik wel iets leuks voor Fok!
Als je de jackpot wint, mag ik dan het nieuwe Nederlands elftal shirt? Thuis of uit zien we dan wel .
pi_35120577
Ik stel het een maandje uit. Tijdgebrek. Hou dit topique in de gaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')