Ach, ik doe het voor jou, dan kun je ook eens wat anders posten dan "quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heel goed.
En tóch zijn ze inhoudsvoller dan die OP van je, flutmodquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, ik doe het voor jou, dan kun je ook eens wat anders posten dan "[afbeelding]",".
.
Ja, maar bij mij is het heel incidenteel, jij doet vrijwel niks anders. En omdat ik dit baggertopic heb geopend, ben ik een flutmod?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En tóch zijn ze inhoudsvoller dan die OP van je, flutmod.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij is het heel incidenteel, jij doet vrijwel niks anders. En omdat ik dit baggertopic heb geopend, ben ik een flutmod?
Als je hem niet kent, waarom dan de moeite nemen om te reageren? Om je imago van kutuser nog eens duidelijk te onderstrepen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wie?
http://forum.fok.nl/user/active/66538. Bij 50/50 krijg je ¤100 van mequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij is het heel incidenteel, jij doet vrijwel niks anders.
Nee, dat heb je te danken aan je hele oeuvrequote:En omdat ik dit baggertopic heb geopend, ben ik een flutmod?
Nee, dat was al veel eerder bekend.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
En omdat ik dit baggertopic heb geopend, ben ik een flutmod?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nee, dat was al veel eerder bekend.
Zo zeg, je zou zo de RTL4 wannabee-psycholoog uit kunnen hangen!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je hem niet kent, waarom dan de moeite nemen om te reageren? Om je imago van kutuser nog eens duidelijk te onderstrepen?
Okee, ik overdreef. Maar je moet toch toegeven dat je het overdreven vaak doet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/active/66538. Bij 50/50 krijg je ¤100 van me [afbeelding].
Die jij natuurlijk nauwlettend in de gaten hebt gehouden.quote:[..]
Nee, dat heb je te danken aan je hele oeuvre.
Van het Homo forumquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:34 schreef Zwansen het volgende:
Waar is die Svensational mod van dan?
[AFF] ofzoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:34 schreef Zwansen het volgende:
Waar is die Svensational mod van dan?
postgeschiedenis, Sherlock!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:34 schreef Svensational het volgende:
Die jij natuurlijk nauwlettend in de gaten hebt gehouden.
Als ik GTST of ONM mis, neem ik het op.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:34 schreef BrauN het volgende:
Oh ja, TS is een smerige flikker. Zo'n type dat dagelijks GTST volgt en het bestuderen van de Privé en Story zijn levenswerk heeft gemaakt.
Hi-hi!
Niet man!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:35 schreef timbob het volgende:
Timbob is een sukkel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |