de reiskosten zijn hoger dan de opbrengst/voordeelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:32 schreef MLF het volgende:
heel NL in de bres voor gratis spullen, intussen reizen ze 200 km
als maar gratis is
leg dat ze maar uitquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:37 schreef Party_P het volgende:
[..]
de reiskosten zijn hoger dan de opbrengst/voordeel
ehh nee, dan lijken ze net belgen en die zijn niet gierig. VERDOMDE BUITENLANDSE (belgische) INVLOEDEN.quote:
milf?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:41 schreef pekel het volgende:
Wedden dat MLF zelf ook maar al te graag de schoenen zou pakken, zou hij op Terschelling wonen...
Ja, maar liever zonder zeegeur en droog zou ik ook wel waarderen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:26 schreef Steve-O het volgende:
Hoezo zit je om een paar schoenen verlegen ?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:52 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Las vanmorgen in de krant dat er net een nieuwe schoenenzaak was geopend op Terschelling. Die kan weer dicht, want het hele eiland heeft levenslang schoenen zat....
dan win ik de weddenschapquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:41 schreef pekel het volgende:
Wedden dat MLF zelf ook maar al te graag de schoenen zou pakken, zou hij op Terschelling wonen...
Arme mensen bestaan niet in Nederland. Moraalridder. Bah.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:44 schreef MLF het volgende:
[..]
e. mocht ik er in de buurt wonen, dan zou ik ze aan arme mensen geven
oeps, zei ik Nederland?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:49 schreef Oksel het volgende:
[..]
Arme mensen bestaan niet in Nederland. Moraalridder. Bah.
ben je al vast aan het oefenen voor als je een miss verkiezing gewonnen heb?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:44 schreef MLF het volgende:
e. mocht ik er in de buurt wonen, dan zou ik ze aan arme mensen geven
Zou 't? d'r zijn meer schoenen aangespoeld dan er mensen wonenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:20 schreef vipergts het volgende:
Zijn er al onlusten uitgebroken op dat eiland wanwege die schoenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |