Wat niets zegt over de daadwerkelijke verbinding.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 03:56 schreef petre86 het volgende:
dat is een keuze die versatel maakt.. ze kunnen / willen het niet hoger garanderen, en kpn wel..
als tele2 max 3mbit zegtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 03:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat niets zegt over de daadwerkelijke verbinding.
Als ze het cappen wel ja, wat tegenwoordig standaard gebeurt, en meestal met ADSL2-verbindingen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 04:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
als tele2 max 3mbit zegt
dan cappen ze de snelheid en gooien ze echt nit de schuif helemaal open
d'r kan vanalles.. maar TS moet maar uitgaan van wat tele2 d'r verteldquote:Op dinsdag 14 februari 2006 04:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als ze het cappen wel ja, wat tegenwoordig standaard gebeurt, en meestal met ADSL2-verbindingen.
Ik bedoel wat de garantie betreft, het kan best een gecapte 4 Mbps-verbinding zijn waarvan men de snelheid niet volledig wil garanderen.
Ik dacht dat jij bij KPN zat?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 04:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
d'r kan vanalles.. maar TS moet maar uitgaan van wat tele2 d'r verteld
(de afdeling waar ik werk heeft haar al geinformeerd las ik)
jah, TS had ook met KPN ADSL gebeld hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 04:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij bij KPN zat?
(Dan zijn we vanaf donderdag ws. collega's.)
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 04:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah, TS had ook met KPN ADSL gebeld he
welke afdeling? ( &rotterdam of enschede? )
Vandaar.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 04:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
d'r kan vanalles.. maar TS moet maar uitgaan van wat [s]tele2[/b] d'r verteld
de afdeling waar ik werk heeft haar al geinformeerd las ik)
Haha, ja, ik ken die valse beloftes, heb gewerkt voor @home, Casema, Versatel en zelfs UPC.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 04:20 schreef petre86 het volgende:
ahaa ja.. was nie zo duidelijk
ach primafoon.. wel je huiswerk doen voordat je mensen wat verkoopt21 werkdagen voor adsl!
niet volgende week of binnen 10 dagen.. en het kan zelfs nog uitlopen ( sneller kan het trouwens ook gaan.. )
maar goed.. we zijn allemaal collega's met een groen hart
truste
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |