Nee, ik ben offtopic bezigquote:Op zondag 19 februari 2006 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
Ehh we zitten hier hoor [HBB SC383] Het toetje
Eigenlijk niet idd, maar jaquote:Op zondag 19 februari 2006 00:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet binnen de muren van dit topic
Ik zou gewoon weer lekker gaan posten in de SC......ze zijn daar niet bijster intelligent, maar op cuall na zijn het op hun manier best aardige users.quote:
Ik wil een ignoorfunctie op fok... beter voor mijn bloeddruk enzoquote:Op zondag 19 februari 2006 00:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou gewoon weer lekker gaan posten in de SC......ze zijn daar niet bijster intelligent, maar op cuall na zijn het op hun manier best aardige users.![]()
Ik ga je dit een keer zeggen Peet...en daarna echt gelijk nooit meer...quote:Op zondag 19 februari 2006 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik wil een ignoorfunctie op fok... beter voor mijn bloeddruk enzo![]()
Ben een echte nieuwe op fok, dat weet ik, weet dus ook niet hoe het voorheen was.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou gewoon weer lekker gaan posten in de SC......ze zijn daar niet bijster intelligent, maar op cuall na zijn het op hun manier best aardige users.![]()
Vroeger he....vroeger had je nog mannen van ijzer en schepen van hout.....quote:Op zondag 19 februari 2006 00:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ben een echte nieuwe op fok, dat weet ik, weet dus ook niet hoe het voorheen was.
Kun je mij in het kort aangeven, op het zwaaien na dan, wat het grote verschil is tussen nu en vroeger?
Hahahah, vroeger, goede oude tijd ..quote:Op zondag 19 februari 2006 01:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vroeger he....vroeger had je nog mannen van ijzer en schepen van hout.....![]()
Maar goed...vroeger dus.......ach wat kan ik erover zeggen......we zijn gewoon een ander type mens met een ander type humor that's all.....niets om je langdurig druk om te maken.
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |