Als je af en toe op de AT lijst klikt kom je genoeg leuke topics tegen hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af waar de meeste van jullie naartoe gaan als dit forum wordt gesloten? Veel van de users hier zie ik doorgaans niet altijd vaak elders op FOK opduiken namelijk.
Volgens mij duiken de meeste echte diehard fokkers die BB willen volgen onder met een kloon, omdat het tegenwoordig not done is geloof ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af waar de meeste van jullie naartoe gaan als dit forum wordt gesloten? Veel van de users hier zie ik doorgaans niet altijd vaak elders op FOK opduiken namelijk.
Zelf moet ik ook nog een nieuw stekkie vinden nadat HBB opslot geknald wordt binnenkort
Mja, ik blijf gewoon onder mn huidig account posten hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij duiken de meeste echte diehard fokkers die BB willen volgen onder met een kloon, omdat het tegenwoordig not done is geloof ik
naar VOL, waar de zwaaiers en de kussers zittenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
Zelf moet ik ook nog een nieuw stekkie vinden nadat HBB opslot geknald wordt binnenkort
Mwah, ik vind FOK toch leukerquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:15 schreef mamapan het volgende:
[..]
naar VOL, waar de zwaaiers en de kussers zitten, BB belgie waar ook al fokkers op het forum verschijnen en je zou Regenworm gezelschap kunnen houden met zijn naaktcaps bij de zweedse BB
![]()
niet LEEGquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:44 schreef Kimske het volgende:
wtf is VOL ???
Ik blijf, tot de volgende bb weg. Zal in gtst topic blijven lurken. Als Gert zijn topic weer open gaat blijf ik daar lurken. Maar posten komt op een zeer laag / tot niet pitje.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
Gert heeft z'n eigen weblog alquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:05 schreef berney het volgende:
[..]
Ik blijf, tot de volgende bb weg. Zal in gtst topic blijven lurken. Als Gert zijn topic weer open gaat blijf ik daar lurken. Maar posten komt op een zeer laag / tot niet pitje.
![]()
![]()
We hebben het dus niet over jouw hoofd hier.quote:
Ik doe het juist andersom.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:10 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij duiken de meeste echte diehard fokkers die BB willen volgen onder met een kloon, omdat het tegenwoordig not done is geloof ik
Oh, uitgezonderd OO natuurlijk, daar mag je niet binnen in je nieuwe kleren.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:35 schreef Pinball het volgende:
Ik doe het juist andersom.
BB OK, maar elders wil je toch niet gezien worden in je oude kloffie.![]()
Ik heb maar 1 kloffiequote:Op woensdag 1 maart 2006 19:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik doe het juist andersom.
BB OK, maar elders wil je toch niet gezien worden in je oude kloffie.![]()
Heb je een OO ban dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:43 schreef PC eend het volgende:
Ik heb maar 1 kloffie
Daarom BB ik alleen nog maar
Ik heb nooit een kloon of ban gehad...quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heb je een OO ban dan?
Of vind jij het net als die 4980 anderen te zaaddodend saai om te komen?
Dat is toch niet offtopic manquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:58 schreef Manu82 het volgende:
Gert Timmerman schijnt zo in shownieuws te komen!
Alsof jij naar shownieuws gaat kijken als ik zeg dat het zo'n leuk programma isquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Alsof jij naar shownieuws gaat kijken als ik zeg dat het zo'n leuk programma is![]()
Vind jij shownieuws leuk danquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Alsof jij naar shownieuws gaat kijken als ik zeg dat het zo'n leuk programma is![]()
nee, maar dat zou meer off-topic zijnquote:
Maar melden dat Gert Timmerman erin zit gaat wèl helpen denk je?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |