OMFG, je gaat ons nu steeds erg pijn doen in dit topic he? Je gaat helemaal niet over ijshocky praten maar ons tarten met alledaagse beslommeringen tot we je smeken dit topic te sluiten he?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:50 schreef flugeltje het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik een prijs gewonnen heb?
Je moest een vraag beantwoorden en vervolgens een zin afmaken... In dat laatste had ik dus geen trek... Heb alleen een puntje gezet. Win ik gewoon een prijs
En dan te bedenken dat ik mezelf de helft van de tijd het schompes zit te zweten op die slagzinnen.... Doe 'k dus ook nooit meer...
Ik zou er verder geen punt van maken. Je hebt toch gewonnen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:50 schreef flugeltje het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik een prijs gewonnen heb?
Je moest een vraag beantwoorden en vervolgens een zin afmaken... In dat laatste had ik dus geen trek... Heb alleen een puntje gezet. Win ik gewoon een prijs
En dan te bedenken dat ik mezelf de helft van de tijd het schompes zit te zweten op die slagzinnen.... Doe 'k dus ook nooit meer...
hehehe dat is een mooiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:54 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik zou er verder geen punt van maken. Je hebt toch gewonnen?
Als dat zo was had ik m'n frustraties over onze krolse kat wel uit de doeken gedaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMFG, je gaat ons nu steeds erg pijn doen in dit topic he? Je gaat helemaal niet over ijshocky praten maar ons tarten met alledaagse beslommeringen tot we je smeken dit topic te sluiten he?
weet je hoe frustrerend dat is, als je de mooiste slagzinnen maakt en je wint niks, en dan zet je een punt, en dan win je een prijs. Flugeltje, ik zou er stapelgek van worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:54 schreef Muerte het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik m'n frustraties over onze krolse kat wel uit de doeken gedaan![]()
Die is trouwens behoorlijk krols nu, lig er halve nachten wakker van...![]()
Geeft wél aan dat ik al die jaren voor niets heb zitten zweten op prachtige volzinnen...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:54 schreef Muerte het volgende:
[..]
Daar word je toch stapelgek van , of niet danquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik m'n frustraties over onze krolse kat wel uit de doeken gedaan![]()
Die is trouwens behoorlijk krols nu, lig er halve nachten wakker van...![]()
Da's ook zoiets om helemaal gek van te worden, dat je je zo verveelt,, en je weet helemaal niet meer wat je moet gaan doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft níet 'gewonnen'
We hebben er gewoon een leuk topicje bij
Voor als de SC wat te zoetsappig wordt enzo. Bovendien verveel ik mezelf
Flugeltie heeft gewoon een zwak voor mequote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft níet 'gewonnen'
We hebben er gewoon een leuk topicje bij
Voor als de SC wat te zoetsappig wordt enzo. Bovendien verveel ik mezelf
Ik ga zo ook badderen, maar nu verveel ik me zo erg dat ik mezelf er ook niet toe kan zetten om ook maar íets te gaan doenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:58 schreef Bluezz het volgende:
Fluug, duik dan bij Fiool in de jacuzzi als je je verveelt
Sorry voor de Ontopic, of is dit juist offtopic?
Pffff, ik verveel me ook
Ga wat leuks met de poes doenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ga zo ook badderen, maar nu verveel ik me zo erg dat ik mezelf er ook niet toe kan zetten om ook maar íets te gaan doen
Godzijdank ben jij er altijd om die gedachten op het forum te gooien voor ik het doequote:
Met míjn poesquote:
Ach, je hebt altijd aangevers en afmakers . .'t is een spelletjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Godzijdank ben jij er altijd om die gedachten op het forum te gooien voor ik het doe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |