OMFG, je gaat ons nu steeds erg pijn doen in dit topic he? Je gaat helemaal niet over ijshocky praten maar ons tarten met alledaagse beslommeringen tot we je smeken dit topic te sluiten he?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:50 schreef flugeltje het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik een prijs gewonnen heb?
Je moest een vraag beantwoorden en vervolgens een zin afmaken... In dat laatste had ik dus geen trek... Heb alleen een puntje gezet. Win ik gewoon een prijs
En dan te bedenken dat ik mezelf de helft van de tijd het schompes zit te zweten op die slagzinnen.... Doe 'k dus ook nooit meer...
Ik zou er verder geen punt van maken. Je hebt toch gewonnen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:50 schreef flugeltje het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik een prijs gewonnen heb?
Je moest een vraag beantwoorden en vervolgens een zin afmaken... In dat laatste had ik dus geen trek... Heb alleen een puntje gezet. Win ik gewoon een prijs
En dan te bedenken dat ik mezelf de helft van de tijd het schompes zit te zweten op die slagzinnen.... Doe 'k dus ook nooit meer...
hehehe dat is een mooiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:54 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik zou er verder geen punt van maken. Je hebt toch gewonnen?
Als dat zo was had ik m'n frustraties over onze krolse kat wel uit de doeken gedaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMFG, je gaat ons nu steeds erg pijn doen in dit topic he? Je gaat helemaal niet over ijshocky praten maar ons tarten met alledaagse beslommeringen tot we je smeken dit topic te sluiten he?
weet je hoe frustrerend dat is, als je de mooiste slagzinnen maakt en je wint niks, en dan zet je een punt, en dan win je een prijs. Flugeltje, ik zou er stapelgek van worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:54 schreef Muerte het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik m'n frustraties over onze krolse kat wel uit de doeken gedaan![]()
Die is trouwens behoorlijk krols nu, lig er halve nachten wakker van...![]()
Geeft wél aan dat ik al die jaren voor niets heb zitten zweten op prachtige volzinnen...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:54 schreef Muerte het volgende:
[..]
Daar word je toch stapelgek van , of niet danquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik m'n frustraties over onze krolse kat wel uit de doeken gedaan![]()
Die is trouwens behoorlijk krols nu, lig er halve nachten wakker van...![]()
Da's ook zoiets om helemaal gek van te worden, dat je je zo verveelt,, en je weet helemaal niet meer wat je moet gaan doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft níet 'gewonnen'
We hebben er gewoon een leuk topicje bij
Voor als de SC wat te zoetsappig wordt enzo. Bovendien verveel ik mezelf
Flugeltie heeft gewoon een zwak voor mequote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft níet 'gewonnen'
We hebben er gewoon een leuk topicje bij
Voor als de SC wat te zoetsappig wordt enzo. Bovendien verveel ik mezelf
Ik ga zo ook badderen, maar nu verveel ik me zo erg dat ik mezelf er ook niet toe kan zetten om ook maar íets te gaan doenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:58 schreef Bluezz het volgende:
Fluug, duik dan bij Fiool in de jacuzzi als je je verveelt
Sorry voor de Ontopic, of is dit juist offtopic?
Pffff, ik verveel me ook
Ga wat leuks met de poes doenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ga zo ook badderen, maar nu verveel ik me zo erg dat ik mezelf er ook niet toe kan zetten om ook maar íets te gaan doen
Godzijdank ben jij er altijd om die gedachten op het forum te gooien voor ik het doequote:
Met míjn poesquote:
Ach, je hebt altijd aangevers en afmakers . .'t is een spelletjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Godzijdank ben jij er altijd om die gedachten op het forum te gooien voor ik het doe![]()
Wat is er mis met oudhollandsch ambachtelijke handarbeid? Is met de handen werken te min voor je?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Met míjn poes![]()
M'n leuke-dingen-doe-ding heeft nieuwe batterijen nodig, gaat dus niet lukken
Heb je geen mixer bij de handquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Met míjn poes![]()
M'n leuke-dingen-doe-ding heeft nieuwe batterijen nodig, gaat dus niet lukken
Wat doe jij liever, rondcrossen in een ferrari of wandelen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat is er mis met oudhollandsch ambachtelijke handarbeid? Is met de handen werken te min voor je?![]()
![]()
Net als jouw dildo is een ferrari bij moi ook niet altijd bijdehand, en er gaat niets boven een wandeling in een frisse wind bij de zoveelste katertquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat doe jij liever, rondcrossen in een ferrari of wandelen?![]()
Die heeft het liefst die Ferrari in onder z'n holquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat doe jij liever, rondcrossen in een ferrari of wandelen?![]()
Euh Bommie... psssst....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Net als jouw dildo is een ferrari bij moi ook niet altijd bijdehand, en er gaat niets boven een wandeling in een frisse wind bij de zoveelste katert![]()
psssssssssssst ik generaliseer gaarne op dit gebied voordat ik strax alle "typenamen"ook nog uit me schedeltje kan gaan leren....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Euh Bommie... psssst....
een dildo is zónder en een vibo mét batterijen
tja dat is butt, maar zo zijn vrijdagavonden soms....quote:
of doe wat ik deed en downloaden seizoen 3 en 4 en een deel of 8 van seizoen 5 van scrubsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja dat is butt, maar zo zijn vrijdagavonden soms....
Meestal ga ik in zo'n geval rellen op het usenet ofzo, tot ik weer een gratis internetaccount kwijt ben wegens teveel abusemeldingen![]()
Wanneer loopt het hier uit de hand dan? Als er teveel over HBB wordt gepost? Anders kan het toch niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:39 schreef flugeltje het volgende:
Dit is dus een experiment, als het uit de hand loopt gaat er direct een slot op!
Iedereen kan op z'n klompen aanvoelen wat ik bedoel...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wanneer loopt het hier uit de hand dan? Als er teveel over HBB wordt gepost? Anders kan het toch niet?![]()
Ik doe net of ik het snapquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Iedereen kan op z'n klompen aanvoelen wat ik bedoel...
En zo niet, jammer dan... Dan merk je het vanzelf wel![]()
Die is net gebrokenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
Doe je klompen maar aan, dan komt het vanzelf goed![]()
Neuh, een workshop... Waar ik nog niet eens naar toe kan ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:35 schreef MissHobje het volgende:
Hee Flugeltje... toevallig kaartjes als prijs ??
kep ook nog wel een workshop voor je, wat we gaan doen zeg ik niet maarrrrrr je moet wel je lingerie meenemen maar we gaan niet zwemmenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, een workshop... Waar ik nog niet eens naar toe kan ook
half vier ofzoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:28 schreef Manu82 het volgende:
En hoe laat begint dat schaatsen nou?
dank voor de info en waar?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:13 schreef versabommie het volgende:
ohwja: bsg seizoen2 e 16 staat online net als scrubs s5 e9 en 10 !
tipje van moi!
Ik vond die andere met die koekepan ook leuk hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:54 schreef mamapan het volgende:
Na zo'n beetje door iedereen geholpen te zijn, heeft Tanja nu een hele mooie![]()
Niemand heeft mij geholpen, maar hij is mooi hè?
![]()
usenetquote:
Hij is mooi hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:54 schreef mamapan het volgende:
Na zo'n beetje door iedereen geholpen te zijn, heeft Tanja nu een hele mooie![]()
Niemand heeft mij geholpen, maar hij is mooi hè?
![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:07 schreef PC eend het volgende:
Ik vind dit maar een ondergewaardeerd topic
Nee, ik ben offtopic bezigquote:Op zondag 19 februari 2006 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
Ehh we zitten hier hoor [HBB SC383] Het toetje
Eigenlijk niet idd, maar jaquote:Op zondag 19 februari 2006 00:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet binnen de muren van dit topic
Ik zou gewoon weer lekker gaan posten in de SC......ze zijn daar niet bijster intelligent, maar op cuall na zijn het op hun manier best aardige users.quote:
Ik wil een ignoorfunctie op fok... beter voor mijn bloeddruk enzoquote:Op zondag 19 februari 2006 00:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou gewoon weer lekker gaan posten in de SC......ze zijn daar niet bijster intelligent, maar op cuall na zijn het op hun manier best aardige users.![]()
Ik ga je dit een keer zeggen Peet...en daarna echt gelijk nooit meer...quote:Op zondag 19 februari 2006 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik wil een ignoorfunctie op fok... beter voor mijn bloeddruk enzo![]()
Ben een echte nieuwe op fok, dat weet ik, weet dus ook niet hoe het voorheen was.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou gewoon weer lekker gaan posten in de SC......ze zijn daar niet bijster intelligent, maar op cuall na zijn het op hun manier best aardige users.![]()
Vroeger he....vroeger had je nog mannen van ijzer en schepen van hout.....quote:Op zondag 19 februari 2006 00:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ben een echte nieuwe op fok, dat weet ik, weet dus ook niet hoe het voorheen was.
Kun je mij in het kort aangeven, op het zwaaien na dan, wat het grote verschil is tussen nu en vroeger?
Hahahah, vroeger, goede oude tijd ..quote:Op zondag 19 februari 2006 01:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vroeger he....vroeger had je nog mannen van ijzer en schepen van hout.....![]()
Maar goed...vroeger dus.......ach wat kan ik erover zeggen......we zijn gewoon een ander type mens met een ander type humor that's all.....niets om je langdurig druk om te maken.
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |