abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34949401
Weggooien kan altijd nog

Intel Pentium 120 mhz
AT bigtower
ide cdromspeler, floppydrive

een seagate 1,2 gigabyte
twee bigfoot's van 2,5 gigabyte
32 mb 72 pinns, (4 x 8 mb)

systeem draait nu als slackware LAMP

vraagprijs: 1 euro
voor de verandering mag er in dit topic wel gerust wat vermeld worden over deze fantastische specs
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_34953063
Zoek al een tijdje zo'n oud systeempje, maar waarschijnlijk moet ik ver rijden?
pi_34954932
alkmaar postcode 1823. Noordholland.
pi_34964434
Helaas, dat is bijna twee uur rijden voor mij. Maar misschien komt er nog iemand anders die hem wel wil hebben..
pi_34967225
als je het er voor over hebt wil ik gerust een uur rijden, als jij dan ook een uur rijd, kost 't mij iets van 10 euro benzine. naar elkaar toe rijden zegmaar als je dat tientje er voor over hebt wil ik dat best doen

had je nog meer nodig wellicht?
pi_34968917
Hmm, vind dat wel een top aanbod eigenlijk! Misschien een idee om dan af te spreken bij einde dijk (voor jou) Lelystad of anders de esso bij Enkhuizen?

Tja, en heb ik meer nodig. Niet echt, maar gezien je naam (kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten) ben ik wel op zoek naar wat effect-bakken of iets dergelijks voor in mijn bedroom-studiootje..

Wat heb je zoal nog meer in de aanbieding dan? En ben je aan het opruimen ofzo
pi_34969152
jammergenoeg heb ik een hele hoop computerspullen over maar geen effect bakken nee
harddisks, cpu's etc.etc.

enkhuizen is wel een mooi ritje
ik kan bijvoorbeeld morgen of maandag daar wel afspreken
pi_34969303
overigens heb ik ook nog een hele hoop netwerkspul
10 mbit hub's 3com, Compaq, Unex
heb ook nog een speakerset van Philips over van 2 x 40 watt
pi_34970887
Ik zoek eigenlijk wat ouwe rommel om icm mijn 'goeie' pc een netwerk aan te kunnen leggen en zo al lerende een php-server op te zetten en een soort database aan te maken voor mijn muziek. Het voordeel van het ouwe spul is dat ik het kapot kan maken (wordt mijn eerste netwerk ) en dat het niet zoveel stroom vreet als ik het 24/7 aan laat staan. Ook zoek ik nog een ouwe computer om er, via midi, een tracker op te zetten en zo in te zetten als sequencer..

En ik ga niet zeggen, doe mij al het spul maar, want ik weet natuurlijk niet hoeveel dat allemaal is. Maar een hub zie ik wel zitten (liever een switch), met wat netwerkkaarten. En zoveel mogelijk werkgeheugen. Eigenlijk alles om dus een netwerk op te zetten voor drie pc's..

Maar morgen of maandag is mij veelste snel, dus hopelijk heb je geduld Ik kan niet eerder dan nu over twee weken in het weekend

Btw, ik heb een Veyron (op m'n bureaublad staan )

*wordt maandag voor ik weer reageer..
pi_34971090
ja gaaf, m'n usericon is foetsie maar dat was dus een veyron.

ik heb gerust geduld, zal alles bij elkaar pakket voor je en dan hoor ik 't wel. het topic blijft tot die tijd gewoon open
pi_35082689
Zo, ben ik weer.. En wat heb je zoal bij mekaar gesprokkeld voor me? Ik ben benieuwd!

En over wanneer af te spreken, wat denk je van zaterdag de 25ste? Zondag de 26ste zou ook kunnen..

Ik hoor het wel en nogmaals, ik vind het echt relaxed van je het zo te willen doen allemaal! Ik ben net aangenomen voor een ict opleiding (beheer ict) dus dan kan ik alvast lekker rommelen
pi_35088812
zaterdag is prima wat mij betreft! roep maar een tijdstip....
heb een 3com 8 poorts hub voor je, wat netwerktouw en twee netwerkkaarten. kan je in elk geval alvast twee pc's opnemen. ik laat 't nog wel weten als ik een derde kaart kan vinden
pi_35110639
Oké, te gek. En ook nog netwerktouw, dat is helemaal beter! Uhm, wat denk je van half vier bij de esso in enkhuizen (hopelijk komt nu niet heel fok! na het lezen van dit bericht )? Dan ben ik ook weer een beetje op tijd thuis voor het eten.

En laat je de lamp voor wat het is? Scheelt mij een hoop werk namelijk. Wil hem toch als lamp gaan gebruiken. Nou, ik hoor wel of half vier goed is en of je nog wat vindt. Ik hou het topic iig in de gaten..
pi_35123754
ja doe ik voor je
er draait apache+php+mysql+perl+samba+ftp op dus denk dat je er prima mee uit de voeten komt

die tijd vind ik prima, de 06-nummers zullen we maar niet in 't topic planten mail maar even naar
pi_35183001
mail je mij nog even je 06 voor de zekerheid ?
pi_35193055
Ja, doe ik. Sorry, helemaal vergeten. Maar de mail komt er aan..
pi_35196919
gaaf. dan zie ik je volgende week zaterdag.
pi_35293646
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')