Ik weet dat ik iedereen heb teleurgesteld; het vertrouwen is geschaad door mijn ondoordachte digitale escapades. Ik voel de behoefte van mensen om op mij te spugen. Zelfs dat is voor mij teveel eer, maar dit topic zal het keerpunt zijn van mijn leven door alle mogelijke beledigingen te ondergaan. Flame cives!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:40 schreef Dagonet het volgende:
montov, topicbaggerdiarree, 48 uur
Nee, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:16 schreef JeRa het volgende:
Weet je, ik geloof er echt niéts van dat jij in 1938 geboren bent
Ik zou het waarderen als je dit soort persoonlijke informatie niet op het forum strooit.quote:
Excuses Veldmuis.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:23 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik zou het waarderen als je dit soort persoonlijke informatie niet op het forum strooit.
Ik vond jou altijd een van de beste users hier, dus ik zal je bijdrages missen.quote:
Mijn levenswerk, waar dit topic onderdeel van uitmaakt, zal inderdaad het laatste zijn wat ik doe.quote:
Ben jij familie van harry? Die vent met zijn ruimtescheepjes?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:26 schreef Montov het volgende:
[..]
Mijn levenswerk, waar dit topic onderdeel van uitmaakt, zal inderdaad het laatste zijn wat ik doe.
Zelfs Billy_daKid snapt je niet. Zelfs Billy!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:38 schreef splendor het volgende:
[..]
Ben jij familie van harry? Die vent met zijn ruimtescheepjes?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |