OMFGquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:42 schreef bersenka het volgende:
zag laatst in 'beter in bed' (dinsdag rtl 5) een techniek waarbij je een parelsnoer om je lul heen doet en dan begint
jah, en lekker veel glijmiddel hé! Ik heb het ook gezien, die man vond het volgens mij wel helemaal te gek!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:42 schreef bersenka het volgende:
zag laatst in 'beter in bed' (dinsdag rtl 5) een techniek waarbij je een parelsnoer om je lul heen doet en dan begint
En een hondquote:
En zelfs hier loopt ie nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb zo'n idee dat dit topic niet echt een doorslaan succes gaat worden, maar het verdient nog wel een kansje in ONZ.
Wij hebben eeltquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Blijkbaar zijn er weinig revolutionaire masturbatietechnieken uitgevonden voor de heren.Wij hebben dildo's, vibo's, Pocket Rockets...
Heb hier toevallig nog een stukkie van 20 centimeter hangenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Volgens mij krijg je van rukken geen eelt. Piemelvel is zo lekker zacht.
Hè bah.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb hier toevallig nos een stukkie van 20 centimeter hangen![]()
No sjitquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hè bah.Het is alleen fijn als het om een piemel heen zit.
Misschien dat jij ons kan verlichten met enkele nog niet onthulde technieken?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar dit is allemaal offtopic!Of is het ontvellen van je penis de nieuwste rage in mannelijke masturbatie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |