Uitgemolken opmerkingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:13 schreef immortalsean het volgende:
wees blij dat vrouwen niet poepen!
jouw pik kan fluiten?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:15 schreef King_of_Kool het volgende:
Wij fluiten er altijd nog een leuk deuntje bij, zodat je de straal niet hoort
Dat heb je goed gelezenquote:
ik snap dat je je aangesproken voelt als ik 'pik' zeg, maar ik had het niet tegen jou.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:17 schreef filmfreek het volgende:
[..]
Ja, alleen niet tijdens het pissen.![]()
tis de echo, wat ik je brom...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:15 schreef filmfreek het volgende:
Bij vrouwen lijkt het geluid inderdaad harder te zijn dan mannen.
Misschien komt dat omdat mannen altijd naast de pot pissen, dat klinkt minder hard.![]()
De stalactieten geven het nog nét dat beetje meer.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:20 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
tis de echo, wat ik je brom...
die hoor je bij grotten namelijk altijd..
En hier zit dus de fout. ER HOORT EEN DEUR VOOR!! Ik zat vanochtend ook al erg ongemakkelijk achter een gordijntje bij iemand thuis te schijten. Echt niet tof.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:08 schreef Jim.Beam het volgende:
(open toilet)
Slangetje erin proppen zodat het zachtjes de pot in wordt geleid.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:25 schreef Revelation het volgende:
TS, je hebt gelijk. Altijd als die vrouwen zitten te urinerendan is het net alsof ze met mach 5 alles er uit persen. Ik ben ook niet bepaald een liefhebber van de "urinesound". Maar goed, wat doen we er aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |