Stiekem vind je aandacht wel fijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:07 schreef Frappelsien het volgende:
De eerste hap van je banaan neemt![]()
![]()
Triest... echt triest is dit..![]()
en dat terwijl je niet eens lekker bent.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:07 schreef Frappelsien het volgende:
![]()
Dan dacht ik dat dat al triest was..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Verkapt "kijk-ik-ben-een-lekker-wijf"-topic
waarom kijk jij altijd tijdens je eerste hap van je banaan of er wel mannen kijken....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:07 schreef Frappelsien het volgende:
![]()
fotoboek is wel geil iddquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Verkapt "kijk-ik-ben-een-lekker-wijf"-topic
Idd..... dan heb je toch wel een hoge eigendunk eigenlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:21 schreef type_29 het volgende:
Triest dat je dat soort dingen denkt als mensen naar je kijken.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:23 schreef type_29 het volgende:
nou, als ik zou in haar fotoboek kijk heeft ze ergens anders een banaan nodig
vreemd...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:23 schreef Jayvon het volgende:
Meisjes die naar mannen kijken of ze kijken hoe ze een banaan eten ....
wat vind je daarvan?
Gammaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:24 schreef beestjuh het volgende:
Stiekem geil je er wel op, anders zou je geen banaan eten in het openbaar, om rond te kijken of er wel iemand kijkt.
en er dan thuis nog een topic over openen, heb je nou nog niet voldoende aandacht gehad...
Lieve schat.. hij zat recht tegenover mequote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:24 schreef beestjuh het volgende:
Stiekem geil je er wel op, anders zou je geen banaan eten in het openbaar, om rond te kijken of er wel iemand kijkt.
en er dan thuis nog een topic over openen, heb je nou nog niet voldoende aandacht gehad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |