En dan terugkomen en zien dat je autoruiten eruit zijn...gaafquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:53 schreef cheqy het volgende:
Je kan je auto in de omgeving van station lelylaan neer zetten en dan een paar haltes lijn 1 nemen naar de overtoom.![]()
Tuurlijk johquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:54 schreef Hendrik38 het volgende:
[..]
En dan terugkomen en zien dat je autoruiten eruit zijn...gaaf
Mee eens (zie mijn postgeschiedenis). Maar bij mijn ouders is het wel een tijd geleden gebeurtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:59 schreef cheqy het volgende:
[..]
Tuurlijk johMijn vrouw heeft daar dagelijks haar auto neergezet als ze de trein naar Den Haag nam, nooit wat gebeurd. Trouwens overal kunnen je ruiten ingetikt worden.
Wonen ze daar in de buurt?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:06 schreef Hendrik38 het volgende:
[..]
Mee eens (zie mijn postgeschiedenis). Maar bij mijn ouders is het wel een tijd geleden gebeurt
ja precies!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:53 schreef cheqy het volgende:
Je kan je auto in de omgeving van station lelylaan neer zetten en dan een paar haltes lijn 1 nemen naar de overtoom.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:26 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
ja precies!!!
ik moet namelijk bij cafe ebeling (op de overtoom) zijn en daarna bij sinners,
de volgende ochtend weer terug naar rotterdam,
is dat een metro halte? (lelylaan)
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |