Kunnen ze niet gewoon domme liederen zingen, zoals wij slimme westerlingen doen? En gewoon juichen ipv dat constante zelfde getrommelquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Negers trommel altijd tof.
Zet eurosport maar eens aan, wedden dat je er na 10 min strontflauw van bent?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:27 schreef Maikuuul het volgende:
Trommelen ?Yes is redelijk leuk hoor, allemaal harmonie-en enzo op de straat spelen
geen idee. Ik tikte trommelnegers in bij google images...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:28 schreef baNEEL het volgende:
Ik zie wel een paar witte t-shirts, maar waar zijn de negers?
Andere culturen, andere gewoonten en gebruiken! Of kunnen jouw simpele hersentjes dat niet bevatten?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon domme liederen zingen, zoals wij slimme westerlingen doen? En gewoon juichen ipv dat constante zelfde getrommel
Lighten up dude!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:32 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Andere culturen, andere gewoonten en gebruiken! Of kunnen jouw simpele hersentjes dat niet bevatten?
Jawel hoor. Maar daarom kan ik het wel irritant vinden toch? Of vind jij mensen die hun reet afvegen met hun hand (ja,die zijn er !) ook geen vieze mensen? Dat zijn immers ook andere gewoontes en gebruiken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:32 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Andere culturen, andere gewoonten en gebruiken! Of kunnen jouw simpele hersentjes dat niet bevatten?
Wat ben jij een racist zeg! Zomaar minder intellectueel bedeelden discrimineren!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:32 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Dat was ook al zo'n succestopicquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:38 schreef Jordy-B het volgende:
liever trommelnegers dan een lul met 'n megafoon die de hele tijd la bamba schreeuwt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |