Dat hoort natuurlijk ook allemaal bijelkaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:13 schreef Svyatagor het volgende:
Ik vind sommige metal zeer tof, ik hou alleen niet zo erg van die zwarte puntgitaren, omgekeerde kruisen, het drinken van vleermuisbloed, en wat dies meer zij.![]()
welkom bij de WD elitequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:11 schreef Litpho het volgende:
Vandaag is mijn Weeping Demon binnengekomen. Prima geluidje en veel beter dan de wah die ik had.
My Preciousquote:
Welke had je?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:11 schreef Litpho het volgende:
Vandaag is mijn Weeping Demon binnengekomen. Prima geluidje en veel beter dan de wah die ik had.
nee maar wel meer detail van dit oerlelijke maar supergave wahpedaalquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:58 schreef Dragman het volgende:
Hoe groter het plaatje, hoe meer elite?
Ingebouwde wah in Vox amp/floorboard. Niet slecht, functioneel zelfs, maar het mist karakter. Bovendien gebruik ik dat pedaal liever als volumepedaalquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:31 schreef Even het volgende:
Welke had je?
ah die ingebouwde vox wah's zijn idd niet super, volume pedaal rulzz,quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ingebouwde wah in Vox amp/floorboard. Niet slecht, functioneel zelfs, maar het mist karakter. Bovendien gebruik ik dat pedaal liever als volumepedaal.
Precies. Dan kan ik Ritchie's solo in Fools tenminste spelenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:23 schreef guitarist.nl het volgende:
volume pedaal rulzz,
heb je je volume pedaal in je loop of tussen je gitaar en amp ,ja ik weet dat het ingebouwd is maar als het goed is kun je kiezen wat het doet, totaal volume, of gitaar volume (met overdrive dus gain)quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies. Dan kan ik Ritchie's solo in Fools tenminste spelen. Nu nog een Ian Paice erbij
.
Tussen gitaar en amp.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
heb je je volume pedaal in je loop of tussen je gitaar en amp ,ja ik weet dat het ingebouwd is maar als het goed is kun je kiezen wat het doet, totaal volume, of gitaar volume (met overdrive dus gain)
ah das wel cuwl ja, ik heb het zelf ook niet zo met aan die knopjes draaien op mun gitaarquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ah das wel cuwl ja, ik heb het zelf ook niet zo met aan die knopjes draaien op mun gitaar
hmmz ik weet alleen dat 'ie op dean speelde (toch?)quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:58 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik ga morgen/overmorgen die dimebag wah proberen.. hier nog mensen die ervaring met dat ding hebben? Ik kan de vent niet uitstaan, maar de wah schijnt het nogal goed te doen.
Grotendeels wel, ja. Hij had er aan het begin van zijn carrière eentje gewonnen en heeft daar zijn sound omheen gebouwd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:46 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
hmmz ik weet alleen dat 'ie op dean speelde (toch?)
De flexibiliteit van de Weeping Demon was voor mij het belangrijkste verkoopargument. De gemiddelde gitarist die met alle geweld een metal wah wil spelen komt toch over als een derderangs Kirk Hammet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:15 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Het ding ziet er niet uit, maar het schijnt 'de beste' metal distortion te zijn. De weeping demon leek me dus ook leuk, maarja, die hebben ze nergens. En bij deze laat toch een iets betere indruk achter (gezien de posts op metaltabs.com, en andere sites).
Hij heeft een hele tijd Washburns gespeeld, eigenlijk pas op het laatst een Dean-endorsement gekregen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:46 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
hmmz ik weet alleen dat 'ie op dean speelde (toch?)
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:15 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Nog mensen hier die van plan zijn naar Metallica gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |