abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35110611
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:13 schreef Svyatagor het volgende:
Ik vind sommige metal zeer tof, ik hou alleen niet zo erg van die zwarte puntgitaren, omgekeerde kruisen, het drinken van vleermuisbloed, en wat dies meer zij.
Dat hoort natuurlijk ook allemaal bijelkaar
pi_35125730
middelste knop van mijn big muff afgebroken, iemand enig id wat de reperatie zal kosten? ik schat zelf:
- 2 euro potmeter
- 3 tot 8 euro reparatie kosten
PS4 online: micro_nl
pi_35125932
Vandaag is mijn Weeping Demon binnengekomen. Prima geluidje en veel beter dan de wah die ik had .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_35125974
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:11 schreef Litpho het volgende:
Vandaag is mijn Weeping Demon binnengekomen. Prima geluidje en veel beter dan de wah die ik had .
welkom bij de WD elite
pi_35126000
btw, mijn rubberen knopjes zijn al versleten
pi_35126896
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:12 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

welkom bij de WD elite
Ik ook?!
......Signature-loos......
pi_35129086
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:31 schreef Even het volgende:

[..]

Ik ook?!
Dóh
pi_35130135
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Dóh [afbeelding]
My Precious

(plaatje van 2,6 mb trouwens )
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:11 schreef Litpho het volgende:
Welke had je?
pi_35131555
Hoe groter het plaatje, hoe meer elite?
pi_35132598
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:58 schreef Dragman het volgende:
Hoe groter het plaatje, hoe meer elite?
nee maar wel meer detail van dit oerlelijke maar supergave wahpedaal
pi_35132674
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:31 schreef Even het volgende:
Welke had je?
Ingebouwde wah in Vox amp/floorboard. Niet slecht, functioneel zelfs, maar het mist karakter. Bovendien gebruik ik dat pedaal liever als volumepedaal .
pi_35132868
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:20 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ingebouwde wah in Vox amp/floorboard. Niet slecht, functioneel zelfs, maar het mist karakter. Bovendien gebruik ik dat pedaal liever als volumepedaal .
ah die ingebouwde vox wah's zijn idd niet super, volume pedaal rulzz,
ik had zown goedkoop ding van proel, maarja aangezien ik aardig hard op mijn pedaaltjes trap..
daar was dit plastic dingetje niet zo blij mee. nu rust hij in vrede
pi_35132962
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:23 schreef guitarist.nl het volgende:
volume pedaal rulzz,
Precies. Dan kan ik Ritchie's solo in Fools tenminste spelen . Nu nog een Ian Paice erbij .
pi_35133064
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:25 schreef Litpho het volgende:

[..]

Precies. Dan kan ik Ritchie's solo in Fools tenminste spelen . Nu nog een Ian Paice erbij .
heb je je volume pedaal in je loop of tussen je gitaar en amp ,ja ik weet dat het ingebouwd is maar als het goed is kun je kiezen wat het doet, totaal volume, of gitaar volume (met overdrive dus gain)
pi_35133394
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:27 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

heb je je volume pedaal in je loop of tussen je gitaar en amp ,ja ik weet dat het ingebouwd is maar als het goed is kun je kiezen wat het doet, totaal volume, of gitaar volume (met overdrive dus gain)
Tussen gitaar en amp.
pi_35133862
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:33 schreef Litpho het volgende:

[..]

Tussen gitaar en amp.
ah das wel cuwl ja, ik heb het zelf ook niet zo met aan die knopjes draaien op mun gitaar
pi_35134247
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:42 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

ah das wel cuwl ja, ik heb het zelf ook niet zo met aan die knopjes draaien op mun gitaar
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:58:06 #168
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_35134644
Ik ga morgen/overmorgen die dimebag wah proberen.. hier nog mensen die ervaring met dat ding hebben? Ik kan de vent niet uitstaan, maar de wah schijnt het nogal goed te doen.
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_35137139
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:58 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik ga morgen/overmorgen die dimebag wah proberen.. hier nog mensen die ervaring met dat ding hebben? Ik kan de vent niet uitstaan, maar de wah schijnt het nogal goed te doen.
hmmz ik weet alleen dat 'ie op dean speelde (toch?)
pi_35137212
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:46 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Grotendeels wel, ja. Hij had er aan het begin van zijn carrière eentje gewonnen en heeft daar zijn sound omheen gebouwd.
  donderdag 16 februari 2006 @ 00:15:13 #171
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_35138333
Klopt, en Dean buit hem nu ontzettend uit, althans zo zie ik het. Sla de Feedback krant maar open en de Dimebag Deans vliegen om je oren. Maargoed, ze zullen wel goed spelen, daar neit van. De Dean EVO en Vendetta 1.0 zijn trouwens echt goeie beginnersgitaren .

Dit is die wah van hem. http://img.villagephotos.com/p/2004-6/756273/dimebag.jpg

Het ding ziet er niet uit, maar het schijnt 'de beste' metal distortion te zijn. De weeping demon leek me dus ook leuk, maarja, die hebben ze nergens. En deze laat bij mij toch een iets betere indruk achter (gezien de posts op metaltabs.com, en andere sites).

Nog mensen hier die van plan zijn naar Metallica gaan?
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_35138403
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 00:15 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Het ding ziet er niet uit, maar het schijnt 'de beste' metal distortion te zijn. De weeping demon leek me dus ook leuk, maarja, die hebben ze nergens. En bij deze laat toch een iets betere indruk achter (gezien de posts op metaltabs.com, en andere sites).
De flexibiliteit van de Weeping Demon was voor mij het belangrijkste verkoopargument. De gemiddelde gitarist die met alle geweld een metal wah wil spelen komt toch over als een derderangs Kirk Hammet.

en ja, voor rock is dat een vierderangs Hendrix, hoezo? .

Oh, en ik ga niet naar Metallica. Ik heb ze live gezien in 1992 (of 1993), nou ja, toen dus en ze hebben sindsdien niets gedaan waarvan ik denk "dat moet ik zien!".
  donderdag 16 februari 2006 @ 01:03:48 #173
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_35139724
De flexibiliteit vond ik inderdaad ook het mooie aan de WD. Daar hou ik wel van . En sinds de jaren 90 hebben ze inderdaad alleen maar dingen gedaan waarvan de meeste mensen juist denken "dat wil ik niet zien" (St. Anger ). Maargoed, ik zie wel, als ik in de feedback over de dimebag wah tevreden ben dan neem ik heb lekker mee. Dat maakt het gitaarspel een stuk leuker, denk ik.
pi_35144323
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:46 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Hij heeft een hele tijd Washburns gespeeld, eigenlijk pas op het laatst een Dean-endorsement gekregen...
pi_35146033
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 00:15 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Nog mensen hier die van plan zijn naar Metallica gaan?

Wie weet welke Wah Kirk gebruikt? En hoe doen ze dat van Clean naar Distortion? Ze hebben geen effectenpedalen op het podium staan behalve Wah en Volume Swell
Lijkt me niet handig als iemand anders je effecten voor je beheerd toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')