Klopt, maar de truuk is (uiteraard weer net niet in Bed of Roses wat gedempte snaren bevatquote:Op maandag 13 februari 2006 22:53 schreef DuranK het volgende:
Dan pak die heel snel een apreggio dacht ik, in bed of roses iig.
Ja oke dat klopt. Of je doet dit gwoon met je rechterhand afdempen. Maar wel blij dat ik het nou snap maar ik heb dit nooit als een 'attack' gekend.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klopt, maar de truuk is (uiteraard weer net niet in Bed of Roses wat gedempte snaren bevat) om vrijwel direct nadat je een snaar hebt aangeslagen deze weer te dempen door de bijbehorende vinger van de frethand ietsje op te tillen zodat je wel losse nootjes krijgt ipv. een samenklinkend accoord.
Oh, wat mooi!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:22 schreef Tobbes het volgende:
[afbeelding]
Ik heb zo een gekocht; eigen pics komen zsm.
Nee, wat jullie bedoelen heet volgens mij 'rake'... Hier http://www.cyberfret.com/techniques/rakes/index.php kan je vinden hoe het moet.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:03 schreef five2one het volgende:
Ik ben blij dat jullie het snappen. Heet het nu een attack of niet? Het lijkt me lastig om goed te kunnen.
Jajajajaja!!! Dank!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:10 schreef vaagteken het volgende:
[..]
Nee, wat jullie bedoelen heet volgens mij 'rake'... Hier http://www.cyberfret.com/techniques/rakes/index.php kan je vinden hoe het moet.
Dat woord zocht ik inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:10 schreef vaagteken het volgende:
[..]
Nee, wat jullie bedoelen heet volgens mij 'rake'...
Is inderdaad een rake ja maar in mn haast ben ik gisteravond vergeten Rake erbij te zettenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:49 schreef Even het volgende:
Ooow wacht je dempt de 3 snaren boven de noot die je wilt hebben en dan zo aanslaan?
[ code verwijderd ]
Precies, dean heeft ook een coole custom impressie!quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:04 schreef Jorikjet het volgende:
Ze hebben toch verschillende prijsklasse? Dus al die merken die je opnoemt zullen ze wel mee te vergelijken zijn...
Ik vind em dus ook mooi van lelijkheid!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:07 schreef Jorikjet het volgende:
he bah wat lelijk. idee is wel gaaf om een les paul met zo'n dimebag model te mixxen
Geen idee, sorry.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:57 schreef no1uknow het volgende:
Voor de 4e keer dan maar weer:
Wat voor kwaliteit is Dean eigenlijk?
Waarmee is het te vergelijken?
Squier? Fender? Ibanez?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Precies, dean heeft ook een coole custom impressie!
Fantastisch!!!
[afbeelding]
Lijkt me toch wel vrij pijnlijk...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:18 schreef Jorikjet het volgende:
zo'n gibson flying V gaat er bij mij wel in hoor
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:24 schreef Jorikjet het volgende:
daar valt over te twisten
Dat is wel de natuurlijke houding die ik verwacht van iemand met een ingebrachte Flying V.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is wel de natuurlijke houding die ik verwacht van iemand met een ingebrachte Flying V.
dies is echt oerlelijk, dan heb ik liever deze:quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Precies, dean heeft ook een coole custom impressie!
Fantastisch!!!
[afbeelding]
Hij bevalt goed; wel wennen het is wel een wereld van verschil met een C-merk Fender modelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Oh, wat mooi!
Hoe bevalt ie? Ik wil binnenkort ook aan de Gretsch!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |