mijn gitaarleraar is blues / jazz gastje is erg leukquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:33 schreef Fentoozler het volgende:
nieuwe gitaarleraar= jimi hendrix fan
= volgende keer Little Wing spelen.. (zal gelijk dan ook wat opnemen
![]()
Ojee, was er drank in het spel?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:45 schreef Svyatagor het volgende:
Gisteren mijn ouwe schoolband gesproken. Er is sprake van een reünie
Das een hoop geld, maar dan krijg je er wel een supergitaar voor terug. Gretschquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:16 schreef TeleluvR het volgende:
Teveel: 2300 euro nieuw, wellicht kan ik em tweedehands vinden voor wat minder...
Dat vond ik eerst ook, maar je went er aan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:10 schreef TeleluvR het volgende:
Eng kleurtje...
Ja dat kan, maar het moet wel goed gebeuren anders springt ie er zo weer af. Gaat het om een Spaanse gitaar?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:50 schreef DjDev het volgende:
Mijn gitaar is kapot gegaan (De kam is eraf) en ik vroeg me af of dit te maken is...
Ik hoop het wel want dan ik weer lekker verder leren spelen
Erm..Het enige wat ik weet is dat het een acoutische (oude) gitaar is en dat er in de gitaar Fant Asia staatquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:51 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar het moet wel goed gebeuren anders springt ie er zo weer af. Gaat het om een Spaanse gitaar?
Ah zo een bedoel ik. Ik heb al zeker drie keer een gesprongen kam meegemaakt en dat was altijd bij zo'n gitaar. Ik zal er even mee langs een gitaarbouwer of reperateur.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:54 schreef DjDev het volgende:
[..]
Erm..Het enige wat ik weet is dat het een acoutische (oude) gitaar is en dat er in de gitaar Fant Asia staat
-edit-
Het is er volgens mij eentje die deze man in zijn hand heeft
[afbeelding]
Weet je hoeveel dat ongeveer gaat kosten?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:00 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ah zo een bedoel ik. Ik heb al zeker drie keer een gesprongen kam meegemaakt en dat was altijd bij zo'n gitaar. Ik zal er even mee langs een gitaarbouwer of reperateur.
Yup. We hebben het hele repertoire a capella gezongen in een stampvolle kroegquote:
Jajaja dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:01 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Yup. We hebben het hele repertoire a capella gezongen in een stampvolle kroeg![]()
![]()
Geen idee eigenlijk. Dat zou je even moeten gaan vragen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:00 schreef DjDev het volgende:
[..]
Weet je hoeveel dat ongeveer gaat kosten?
Ik heb niet zo veel geld momenteel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |