quote:Op maandag 20 februari 2006 11:34 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Moest even zoeken
http://www.nymphusa.com/kisekae/kisekaeE1.asp
What the fuck, kun je ook beschadigingen aanbrengen of heb je dat met paint gedaan?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:01 schreef googoodoll het volgende:
LELIJK:
[afbeelding]
MOOI:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ok, maar dat je dat ook in zo'n ontwerp programma kan doen gaat wel erg ver.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:22 schreef Jorikjet het volgende:
die 'beschadigingen' zijn gewoon slijtage. heb ik ook op me stratziet er wel cool uit.
dat doe je met de optie Relic!quote:Op maandag 20 februari 2006 19:07 schreef BUG80 het volgende:
[..]
What the fuck, kun je ook beschadigingen aanbrengen of heb je dat met paint gedaan?![]()
Een Telecaster met een P90 pickup bij de nek is wel een interessante optie, trouwens!
Ik neem dat je bij de laatste een binding langs de hals krijgt!!!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:58 schreef Gitarist het volgende:
Over die bouwsite...wat is het verschil tussen 22 frets en 22 frets bind (i.h.g.v. Telecaster)???
Die slagplaatjes vind ik nou net weer te gekquote:Op zondag 19 februari 2006 23:29 schreef Tobbes het volgende:
Ik vind die slagplaatjes op een LP nooit zo mooi
Een binding langs de hals??? Ik weet niet wat je bedoeld...quote:Op maandag 20 februari 2006 21:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik neem dat je bij de laatste een binding langs de hals krijgt!!!
Hey die gitaar, die heb ik ookquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:33 schreef EvEs0r het volgende:
Hey, ik ben een beginnende gitarist! ik speel al wel 5 jaar drums, maar ik wil ook eens met een gitaar gaan klotenNu ben ik opzoek naar een goedkoop elektrisch gitaartje en kwam dit tegen. Is dit wat of niet??
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:18 schreef TeleluvR het volgende:
Wat heeft iedereen hier toch met die seventies Fender humbuckers???
Dat is geen seventies fender humbucker, ik bedoelde die wide range humbuckers:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
en die komen niet uit dat programma
![]()
2 humbuckers op een tele vind ik echt lelijk!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat is geen seventies fender humbucker, ik bedoelde die wide range humbuckers:
[afbeelding]
Zoals op mijn thinline!!!![]()
Die moet wel super klinken wil je dat bespelenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doet ie ook...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:41 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Die moet wel super klinken wil je dat bespelen
Zeer verstandig!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:51 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
hoor ik daar thinline?
[afbeelding]
‘69 Telecaster Thinline
![]()
Deze ga ik nog eens een keer kopen als ik geld heb
hij is wel mooi zeg, zeker de kleur en de beschadigingen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vetter, maar wel een apart/onmiskenbaar geluid!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:34 schreef googoodoll het volgende:
[..]
hij is wel mooi zeg, zeker de kleur en de beschadigingen.
maar in hoeverre klinkt ie nog als een telecaster met die humbuckers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |