En toch blijven mensen het kopen. Beleggingstip inside.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:05 schreef c0nd0r het volgende:
Alleen jammer dat ze wel 2x zo duur zijn geworden
Think again, ik denk dat de verkoop wel terug gaat lopen, en dat Pepsi in haar nopjes gaat zijn...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:08 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
En toch blijven mensen het kopen. Beleggingstip inside.
quote:Vanaf 30 januari 2006 vervangen wij in heel Nederland onze huidige, hervulbare flessen voor nieuwe statiegeldflessen. Flessen voor eenmalig gebruik. Dat heeft als voordeel dat elke fles er voortaan nog frisser uitziet. En zeker zo belangrijk; iedere fles wordt na gebruik gerecycled. Zo zorgen wij ervoor dat al het materiaal van de fles wordt herbruikt en dus niets verloren gaat. Het is dan ook belangrijk dat u uw lege statiegeldflessen gewoon blijft inleveren. Zo blijft de kringloop gesloten.
De nieuwe statiegeldflessen zijn er in 1-, 1,5- en 2-literverpakkingen van de merken Coca-Cola (light), Fanta (light) en Sprite (light).
Ik heb in een supermarkt idd al een vrij leeg pepsi rek gezien. Ik heb toen snel ook maar een fles gepaktquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:10 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Think again, ik denk dat de verkoop wel terug gaat lopen, en dat Pepsi in haar nopjes gaat zijn...
Waar wordt er onzin uit gekraamd?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:19 schreef existenz het volgende:
Of je leest het artikel eens GOED op cocacola.nl dan had je wat minder onzin uitgekraamd:
[..]
Hier nog 1, ik drink mijn hele leven al Coca-Cola, maar nu ben ik vertrokken naar de Pepsi.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:21 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik heb in een supermarkt idd al een vrij leeg pepsi rek gezien. Ik heb toen snel ook maar een fles gepakt
Lekker duidelijk. Eenmalig gebruik maar toch statiegeld? Door het statiegeld ga je het toch vaker gebruiken?quote:Vanaf 30 januari 2006 vervangen wij in heel Nederland onze huidige, hervulbare flessen voor nieuwe statiegeldflessen. Flessen voor eenmalig gebruik.
Als je overstapt van Coke naar Pepsi dan ben je het ook niet waard dat je het dronk. Pepsiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:10 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Think again, ik denk dat de verkoop wel terug gaat lopen, en dat Pepsi in haar nopjes gaat zijn...
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:24 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Als je overstapt van Coke naar Pepsi dan ben je het ook niet waard dat je het dronk. Pepsi
Ik zie toch duidelijk in dat stukje staan:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef -J-D- het volgende:
Volgens dat artikel zouden het dus geen statiegeldflessen moeten zijn, terwijl ze dat wel zijn.
Bovendien zouden de 1.5 en 2 liter variant moeten blijven bestaan, maar dat zie je in geen winkel terug.
Je reageert maar op de helft... Waarom staat er dan: "Flessen voor eenmalig gebruik"?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:25 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk in dat stukje staan:
"Vanaf 30 januari 2006 vervangen wij in heel Nederland onze huidige, hervulbare flessen voor nieuwe statiegeldflessen."
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:24 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Als je overstapt van Coke naar Pepsi dan ben je het ook niet waard dat je het dronk. Pepsi
Ja klopt, maar ik weet al dat ze de nieuwe flessen omsmelten om er nieuwe van te makenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:27 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je reageert maar op de helft... Waarom staat er dan: "Flessen voor eenmalig gebruik"?
Dat suggereert dat je ze daarna in de prullenbak pleurt.!
Smeltenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Lekker duidelijk. Eenmalig gebruik maar toch statiegeld? Door het statiegeld ga je het toch vaker gebruiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |