Nou je het zegt binnenknt van zn handen zijn wel erg bleek.. Zeker doordat ie op handen en voeten stond toen die gespoten werd?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:41 schreef SunChaser het volgende:
Mark Dakriet, een R&B zanger met zoete Volumia-achtige kutliedjes en Anfre Hazes teksten. Deze nepneger mag steeds plaatjes maken. Weet iemand waarom?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou je het zegt binnenknt van zn handen zijn wel erg bleek.. Zeker doordat ie op handen en voeten stond toen die gespoten werd?
Hehe als het er zo uit zag op Texel (de achtergrond) dan had ik er allang gewoondquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:45 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Van de eilanden gok ikEn dan heb ik het niet over Texel,
Ben bang dat Mark niet op me 17 inch pastquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:47 schreef SunChaser het volgende:
http://www.markdakriet.nl
Ook met Mark Dakriet wallpapers
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:47 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ben bang dat Mark niet op in me past met die 17 inch
Jaloers zijn op een dikke neger?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
TS = jaloers. Overduidelijk.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:45 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Van de eilanden gok ikEn dan heb ik het niet over Texel,
Mark heeft de relatie verbroken denk ikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
TS = jaloers. Overduidelijk.
omdat het een echte neger is uilskuikenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:41 schreef SunChaser het volgende:
Mark Dakriet, een R&B zanger met zoete Volumia-achtige kutliedjes en Andre Hazes teksten. Deze nepneger mag steeds plaatjes maken. Weet iemand waarom?
[afbeelding]
Volgens mij niet hoor. Hij doet alsof!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:54 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
omdat het een echte neger is uilskuiken![]()
Mark Dakriet wallpapers en je avatat is Bob Sagat .. WHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:47 schreef SunChaser het volgende:
http://www.markdakriet.nl
Ook met Mark Dakriet wallpapers
In het echt heet hij gewoon Frederik-Jan en is hij een banke rijkeluiszoon!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Hij doet alsof!
We hebben hem ontmaskerd!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
In het echt heet hij gewoon Frederik-Jan en is hij een banke rijkeluiszoon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |