Nou je het zegt binnenknt van zn handen zijn wel erg bleek.. Zeker doordat ie op handen en voeten stond toen die gespoten werd?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:41 schreef SunChaser het volgende:
Mark Dakriet, een R&B zanger met zoete Volumia-achtige kutliedjes en Anfre Hazes teksten. Deze nepneger mag steeds plaatjes maken. Weet iemand waarom?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou je het zegt binnenknt van zn handen zijn wel erg bleek.. Zeker doordat ie op handen en voeten stond toen die gespoten werd?
Hehe als het er zo uit zag op Texel (de achtergrond) dan had ik er allang gewoondquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:45 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Van de eilanden gok ikEn dan heb ik het niet over Texel,
Ben bang dat Mark niet op me 17 inch pastquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:47 schreef SunChaser het volgende:
http://www.markdakriet.nl
Ook met Mark Dakriet wallpapers
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:47 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ben bang dat Mark niet op in me past met die 17 inch
Jaloers zijn op een dikke neger?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
TS = jaloers. Overduidelijk.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:45 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Van de eilanden gok ikEn dan heb ik het niet over Texel,
Mark heeft de relatie verbroken denk ikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
omdat het een echte neger is uilskuikenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:41 schreef SunChaser het volgende:
Mark Dakriet, een R&B zanger met zoete Volumia-achtige kutliedjes en Andre Hazes teksten. Deze nepneger mag steeds plaatjes maken. Weet iemand waarom?
[afbeelding]
Volgens mij niet hoor. Hij doet alsof!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:54 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
omdat het een echte neger is uilskuiken![]()
Mark Dakriet wallpapers en je avatat is Bob Sagat .. WHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:47 schreef SunChaser het volgende:
http://www.markdakriet.nl
Ook met Mark Dakriet wallpapers
In het echt heet hij gewoon Frederik-Jan en is hij een banke rijkeluiszoon!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Hij doet alsof!
We hebben hem ontmaskerd!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
In het echt heet hij gewoon Frederik-Jan en is hij een banke rijkeluiszoon!
Deed hij dit niet al een tijdje?quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Een echte neger zingt geen nederlandstalige nepliedjes maar rapt over de ghettoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:54 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
omdat het een echte neger is uilskuiken![]()
Dan is Lange Frans toch een neger!!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Een echte neger zingt geen nederlandstalige nepliedjes maar rapt over de ghetto
Wederopstanding!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Deed hij dit niet al een tijdje?
Diemen Zuidquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan is Lange Frans toch een neger!!!!
Ik wist niet dat Mark Darkriet ook hier op Fok! poste!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:07 schreef Youssef het volgende:
Zeg, wat heb je die lelijke hoeren in je fotoboek eigenlijk betaald om tegen je vunzige, vadsige, pindalichaam te zitten?
SC = Mark Dakriet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Mark Darkriet ook hier op Fok! poste!
Heuh, die foto is niet iets om jaloers op te zijn hoor..... Wil je daar een beetje erotisch gevoel uit krijgen, moet je wel vreselijk blind of gewoon hopeloos zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:01 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben ook een dikke neger, dus waarom zou ik jaloers zijn
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Verkapt wat-vinden-we-van-mark-dakrietSunchaser-topic
Dus wat je zegt dat je wél erotische gevoelens bij Mark Dakriet hebt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Heuh, die foto is niet iets om jaloers op te zijn hoor.....
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus wat je zegt dat je wél erotische gevoelens bij Mark Dakriet hebt.
quote:
Jij niet dan? Of ben je niet zo'n masturbatiefan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:15 schreef SunChaser het volgende:
Dus wat je zegt dat je wél erotische gevoelens bij Mark Dakriet hebt.
Nee, ik ben meer van het fistfuckenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Of ben je niet zo'n masturbatiefan?
Is dat nou moeilijk, je eigen fist in je eigen sterretje steken?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:22 schreef SunChaser het volgende:
Nee, ik ben meer van het fistfucken
Het is even oefenen maar nu kan ik t met 2 fisten tegelijk en ondertussen fietsen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:26 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Is dat nou moeilijk, je eigen fist in je eigen sterretje steken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |