weer heimwee heeftquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik heb zojuist te horen gekregen dat de reis doorgaat.![]()
Van 8 t/m 25 oktober ga ik met mijn vriendin een 18 daagse rondreis maken via Djoser.
Ziet er goed uit. Vergeet in Trinidad in elk geval niet 's avonds naar het plein voor het Casa de la Musica te gaan, je zult er een onvergetelijke avond beleven! Mojito's in overvloed en geweldige muziek & dans!quote:
In havana wel volgens mij.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:34 schreef Hik het volgende:
Leuk!
Wat ik me nou de vorige keer zat af te vragen: zit je nou met een reisorganisatie altijd per definitie in staatshotels? Want dat neemt toch wel het allerleukste stukje van Cuba weg (casas particulares).
Top!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:38 schreef -Mellow- het volgende:
over 3 weken zit ik in havana voor een aantal maanden. Vind het echt ontzettend spannend, maar heb er zin in
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Top!
IK zie je 10 oktober om 8 uur op het grote plein bij de 3de boom rechts ok?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:38 schreef turnazz het volgende:
Serieuze vraag: welk gedeelte van Cuba heb je minder negers maar meer de Cubanen die je ook in Miami ziet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
hoe zit het met Havana?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
Vrij "blank"quote:
quote:
waarom wil je dat weten?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:38 schreef turnazz het volgende:
Serieuze vraag: welk gedeelte van Cuba heb je minder negers maar meer de Cubanen die je ook in Miami ziet..
voor mijn scriptie..quote:
Rijst, kip en bonen (met flink wat vet) zijn wel de hoeksteen van het dieet in de hele regio.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Hoe zit het met eten, is het echt alleen maar rijst bonen en kip, nee toch?
Er zal toch ook wel vis en soort van pasteitjes enzo te krijgen zijn?
Hier was ik al een beetje bang voor, nou ben ik geen lastige eter en na een lange dag chillen eet je vaak wel wat de pot schaft maar thanks voor de heads up.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:01 schreef Individual het volgende:
[..]
Rijst, kip en bonen (met flink wat vet) zijn wel de hoeksteen van het dieet in de hele regio.
Eten moet je plannen als je naar Havana gaat. Gewoon een restaurantje binnenstappen is wat moeilijker/smeriger dan in veel andere landen. Het smerigste wat ik ooit gehad heb was in Havana en ik weet nog steeds niet wat het was. (een soort van -vegetarische?- kroketburger getostied in een broodje)
We hebben in Oud Havana in een restaurant een pizza gegeten waarbij meer dan helft van de ingredienten direct uit blik kwamen.
Het beste was bij mensen thuis, hoewel ze 1,5 uur bezig waren met kip, rijst en wat (blik)groenten. Die groenten hebben we zelf gekocht, want die zijn niet echt populair in gerechten.
Gelukkig zijn de drankjes goed en in overvloed te vinden.
Samen met de Oekraine is Cuba het slechtste land voor (makkelijk) voedsel.
Langs de kust valt het prima te doen, lekker veel vis!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:56 schreef -Mellow- het volgende:
het eten is ook wel het enige waar ik tegenop zie. Het zal mij benieuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |