Het wordt stilgehouden door de regeringquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:44 schreef mantamanta het volgende:
in Delft? haha
Maar een ding.... dan was het wel op het nieuws geweest inmiddels.....
Frontpage doet het hier en ik was al bang dat ik me tot 5u moest gaan vervelenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:08 schreef JapyDooge het volgende:
daarom was fok ff down net zeker
frontpage nog steeds down btw?
Kijk, dán hebben we het ergens overquote:Weer stroomstoring Bloemhof
In de Rotterdamse wijk Bloemhof hebben ongeveer duizend huishoudens donderdagavond zo'n twee en een half uur zonder stroom gezeten.
Dat kwam door kortsluiting in een kabel. Het is de vierde keer in een week dat de wijk te kampen had met een stroomstoring. Volgens een woordvoerder van energiebedrijf Eneco hebben de laatste storingen allemaal te maken met de eerste grote stroomstoring, donderdag 2 februari.
Vier keer? Ik heb drie stroomstoringen meegemaakt de afgelopen week, dus ik heb nog geluk?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kijk, dán hebben we het ergens over
Jup.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vier keer? Ik heb drie stroomstoringen meegemaakt de afgelopen week, dus ik heb nog geluk?
www.rijnmond.nlquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:34 schreef Alicey het volgende:
Waar haal je trouwens die tekst vandaan?
Geen geluk, minder pech.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vier keer? Ik heb drie stroomstoringen meegemaakt de afgelopen week, dus ik heb nog geluk?
Eneco en informatievoorzieningquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:36 schreef Alicey het volgende:
[..]Dat is tenminste meer informatie dan Eneco zelf geeft.
Ik heb inderdaad ook "maar" 3x stroomuitval gehad.. mega irritant dat dit iedere keer 'savonds gebeurt trouwens =(quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedere keer net terwijl ik eten in de oven of magnetron wilde zetten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:49 schreef SeraphimX het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook "maar" 3x stroomuitval gehad.. mega irritant dat dit iedere keer 'savonds gebeurt trouwens =(
hahahah dat had ik gisteren, eindelijk na een jaar die frituurpan opgewarmt (geen zin om te kokenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedere keer net terwijl ik eten in de oven of magnetron wilde zetten.
Dat wel ja, maar val dan gewoon uit als ik niet thuis ben ofzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:08 schreef SeraphimX het volgende:
[..]
hahahah dat had ik gisteren, eindelijk na een jaar die frituurpan opgewarmt (geen zin om te koken), ging ik eindelijk m'n patatjes in het vet gooien, valt allles ineens uit!!
![]()
het duurt trouwens wel iedere keer korter... (dat de stroom eraf ligt..)
Ik ook niet. Maar ik woon dan ook in Rotterdam.quote:
Daar heb je weer last van hele andere dingenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik woon dan ook in Rotterdam..
Klopt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daar heb je weer last van hele andere dingen
Vast niet in Bloemhof of Oud-Charlois.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik woon dan ook in Rotterdam..
Ik woon in charlois. Geen last gehad van stroomuitval.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vast niet in Bloemhof of Oud-Charlois.
Dan zat je aan de goeie kant (quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik woon in charlois. Geen last gehad van stroomuitval.
Hoe laat viel de stroom dan uit in charlois? En normaal wordt dit niet echt de goede kant genoemt. Heel charlois eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan zat je aan de goeie kant (! ) van charlois
.
Een stukje Charlois ging mee met Bloemhof.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe laat viel de stroom dan uit in charlois? En normaal wordt dit niet echt de goede kant genoemt. Heel charlois eigenlijk niet..
Oh, dat is nog wel een stukje hier vandaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een stukje Charlois ging mee met Bloemhof.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |