Ik denk juist doordat er gister zoveel programma's op TV waren dat Boks daarvan heeft mee geprofiteerdquote:Op maandag 15 mei 2006 14:11 schreef boneyard het volgende:
meer kijkers dan vorige week trouwens; 304.000 en dat met dwts en boer zoekt vrouw.
Echt niet...dat klopt natuurlijk niet, die redenering.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:39 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ik denk juist doordat er gister zoveel programma's op TV waren dat Boks daarvan heeft mee geprofiteerd
Als je het topic zou doorlezen zou je zien dat de meeste mensen positief over deze serie denken...quote:Op maandag 15 mei 2006 22:32 schreef jorienvdherik het volgende:
nog steeds zo slecht als afl 1 ?
Leontine had 'm per ongeluk vermoord. ze vond een pistool in de tas van ultra, ze kregen ruzie en pistool ging af. fotograaf kwam binnen en verstopte het pistool voor haar.quote:
Het mooiste van alles was ook nog dat ie meteen de goed plek had.... Sorry hoor maar volgens mij komt dit echt maar zelden voorquote:Op zondag 21 mei 2006 21:38 schreef marky het volgende:
Mooi verhaal en juist goed geacteerd en het enige wat ik wat raar vond is dat ze volgens mij wel achter een systeemplafond kijken als ze iets zoeken.
Ja, maar ze kunnen die hond ook moeilijk een half uur laten zoeken.. beetje saaie tv danquote:Op zondag 21 mei 2006 22:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
Het mooiste van alles was ook nog dat ie meteen de goed plek had.... Sorry hoor maar volgens mij komt dit echt maar zelden voor
Duh, zomerstop?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:24 schreef miss_schaapje het volgende:
whehhe lol vandaag was de laatste aflevering !!!!
Haha, werk je bij de politie?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
Het mooiste van alles was ook nog dat ie meteen de goed plek had.... Sorry hoor maar volgens mij komt dit echt maar zelden voor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |