ja of allebei, maakt me niet uit. Ik heb zowel Hanna Verboom als Bracha van Doesburg nog niet gezien.. beetje vreemd. Daar kijk ik juist die serie voor...quote:Op maandag 1 mei 2006 13:05 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Je bedoeld Hanna
Die heb ik 1x gezien.
2 weken geleden werd bracha nog ontvoerd, verder heb ik haar bijna in elke aflevering wel voorbij zien komen hoor, die andere blonde daarin tegen 1 keer? iig komt ze ook nog flink in beeld in de laatste aflevering van dit seizoen, dan gaat ze namelijk uit met Jim, en wat er dan allemaal gebeurtquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:22 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
ja of allebei, maakt me niet uit. Ik heb zowel Hanna Verboom als Bracha van Doesburg nog niet gezien.. beetje vreemd. Daar kijk ik juist die serie voor...
Damn net gemist dus. Was het de eerste 2 keer vergeten. Vorige week die van dat schilderij zat ze niet in, en die van afgelopen weekend over die coke, ook al geen Brachaquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:53 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
2 weken geleden werd bracha nog ontvoerd, verder heb ik haar bijna in elke aflevering wel voorbij zien komen hoor, die andere blonde daarin tegen 1 keer? iig komt ze ook nog flink in beeld in de laatste aflevering van dit seizoen, dan gaat ze namelijk uit met Jim, en wat er dan allemaal gebeurt![]()
Nog ff wachten met rukken dan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:22 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
ja of allebei, maakt me niet uit. Ik heb zowel Hanna Verboom als Bracha van Doesburg nog niet gezien.. beetje vreemd. Daar kijk ik juist die serie voor...
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:11 schreef boneyard het volgende:
is wel weer zwaar romeo en julia zo.
Nee dat vond ik niet. Het bleef toch tot aan het einde onduidelijk wie van de broers de relatie had.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:08 schreef boneyard het volgende:
[..]
ik vond het voornamelijk te voorspelbaar.
ja, echt dramatisch. voetbal over en nog een kwart van de kijkers over.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |