Dinsdag 22:00quote:Op maandag 24 april 2006 07:59 schreef Badabingea het volgende:
Heb het gemist? Kwam er een herhaling?
Gisteren alweer onder de 800.000quote:Op maandag 17 april 2006 11:56 schreef 7eVeNL het volgende:
Zoooow! meer dan 900.000 mensen hebben gisteren gekeken!Netjes!
Jeetje, daar heb ik een tijd niets over gehoord. Hij was toch de liefdesrivaal van Theo van Gogh, die de hoofdrol speelde in vals licht en die er vervolgens met de vrouw van Van Gogh vandoor ging?quote:Op zondag 23 april 2006 21:24 schreef 7eVeNL het volgende:
Ellik Bargai
Voor Talpa begrippen is dat fenomenaalquote:
Ik kende die hele gozer voorheen niet, ik hoorde via mij ouders dat hij vroeger ook mee speelde in sesamstraat?quote:Op maandag 24 april 2006 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jeetje, daar heb ik een tijd niets over gehoord. Hij was toch de liefdesrivaal van Theo van Gogh, die de hoofdrol speelde in vals licht en die er vervolgens met de vrouw van Van Gogh vandoor ging?
Viel me op idd, maar koninginnedag is over heurquote:Op zondag 30 april 2006 16:56 schreef 7eVeNL het volgende:
Uiteraard gaan wij weer kijken, en letten op 't spel van Ellick bagai, hopelijk weer wat beter dan vorige week...![]()
* me naam... in oranje![]()
Je bedoeld Hannaquote:Op maandag 1 mei 2006 12:51 schreef Zug-Chef het volgende:
Waar is Bracha ????
Heb haar de laatste 2 afleveringen niet gezien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |