abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36904024
nog meer fokkers geweest bij de figuratie?

Echt lachen met Michiel Romein, op een gegeven moment komt hij de trap afstormen.... Bel de politie.... rust, bel de politie.... bel de politie godverdomme, maar hoe het eruit kwam, het kon rechtstreeks een scene uit een Jiskefet sketch geweest zijn, die scene is dan ook een aantal keer overgedaan omdat wij ' de figuránten' en ook tevens de cast erachter de lach amper konden inhouden, de scene erna versprak michiel zich, dus weer overnieuw
pi_36918913
Ik zou gaan, maar deed het toch maar niet.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36941417
quote:
Op donderdag 13 april 2006 13:20 schreef Badabingea het volgende:
Ik zou gaan, maar deed het toch maar niet.
dan heb je echt wel wat gemist

Vind het nog steeds onwerkelijk klinken als ik zeg dat ik naast maarten spanjer, jim & bracha en wie niet meer heb gestaan
pi_36949938
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 00:37 schreef 7eVeNL het volgende:

[..]

dan heb je echt wel wat gemist

Vind het nog steeds onwerkelijk klinken als ik zeg dat ik naast maarten spanjer, jim & bracha en wie niet meer heb gestaan
maar wel mooi om mee te maken toch?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36954470
Ik vond het best een aardige serie, maar die vent in dat lab was tenenkrommend zo slecht
pi_36956057
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:53 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vond het best een aardige serie, maar die vent in dat lab was tenenkrommend zo slecht
Ja, kan je beter een attie neerzetten.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zondag 16 april 2006 @ 16:49:52 #82
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_37009491
Vanvond weer kijken hé mensen, voortaan rond 20.30!

Michiel Romein is trouwens bijna een vaste acteur geworden in Boks, echt leuk, nadat ik hem zelf heb meegemaakt op de set van Boks. Ik las ergens dat hij in meer dan de helft van de Boks afleveringen voorkomt
  zondag 16 april 2006 @ 20:45:46 #83
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_37016276
LOL @ Boks en zijn opmerking over acteren.
  zondag 16 april 2006 @ 21:12:53 #85
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_37016406
hopelijk zien we spanjer nog een beetje groeien, hij ken een hoop leren van de rest
  zondag 16 april 2006 @ 22:37:32 #86
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_37018745
Ik vond deze aflevering een stuk beter dan de vorige. Echt lekker spannend. Deed me een beetje duits crimi achtig aan.
  zondag 16 april 2006 @ 22:38:05 #87
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37018765
Wat is Maarten Spanjer slecht zeg.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 16 april 2006 @ 22:49:25 #88
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_37019105
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:38 schreef BVO het volgende:
Ik vond hem nu al een stuk beter dan de vorige keer. Hij moet het typetje nog een beetje vinden. Maarten is altijd een typetjes acteur geweest.
  zondag 16 april 2006 @ 22:52:29 #89
57497 happyme28
I'm so happy
pi_37019201
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:38 schreef BVO het volgende:
Hij was zeker een stuk beter dan in de vorige aflevering. In tegenstelling tot vorige week, heeft deze aflevering me echt van het begin tot het eind geboeid. Ik vond het een veel beter verhaal en ook de acteerprestaties vond ik best ok.

Maarten Spanjer heeft zelf in een interview ook aangegeven dat hij tijd nodig had om in de rol te komen en dat hij pas laat terugzag hoe het eruit zag. Helaas heeft hij geen tijd om het over te doen. Ik vind 'm in zijn mimiek wel goed hoor, maar zijn teksten zijn regelmatig zwak. Maar echt, ik vond het stukken beter dan vorige week.

Ik had nog nooit iets van 'm gezien, maar ik vond Thijs Römer verrassend goed. Had ik niet verwacht maar echt heel goed vind ik het.
  zondag 16 april 2006 @ 23:10:47 #90
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_37019749
wel een aardige aflevering, spannender dan de eerste, bracha was ook goed bezig
  zondag 16 april 2006 @ 23:12:27 #91
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37019797
Thijs Römer was weer sterk inderdaad, maar is sowieso een goede.
Maarten Spanjer... ach, geloof best dat hij groeien moet, ben benieuwd wat het wordt met hem .

Voor de rest wel een leuke serie verder .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 16 april 2006 @ 23:57:34 #92
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_37020977
Het niveau van deze serie zal toch nog behoorlijk omhoog moeten, wil het mij boeien. Het acteerwerk is toch voorwaar niet al te best. De gastrollen waren zeer matig ingevuld. Thijs Römer schmierde zo vreselijk in zijn rol dat het echt om te huilen was. Maarten Spanjer is vooralsnog niet best als hoofdrolspeler. Jim vindt ik het zelf nog het aardigst doen als agentje. Bracha van Doesburg mag ook wel wat acteerlessen nemen. Een mooi snoetje is niet genoeg. Waarom Joost Prinsen zich hiervoor heeft laten strikken is ook een raadsel, tenzij die rol in de toekomst meer waarde krijgt.

Het script was echter de grootste ramp. Wat een toevalligheden allemaal. Toevallig was Sacha in de winkel aanwezig waar de junk de schrijver lastigvalt, natuurlijk krijgt ze direct zijn telefoonnummer en is ze net op tijd op het politiebureau aanwezig om de noodzakelijke connectie te leggen. En daarna verschijnt ze ook nog op tijd in de flat van de schrijver om bijna omgelegd te worden. Beter een simpel plot dat klopt, dan zo'n ambitieus verhaal dat een een uurtje niet is op te lossen zonder ongeloofwaardige toevalstreffers.

Volgende week een laatste kans wat mij betreft.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  maandag 17 april 2006 @ 00:03:40 #93
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37021175
niet gekeken vanavond is deze gratis te zien via de talpa site ?
pi_37021546
quote:
Op maandag 17 april 2006 00:03 schreef jorienvdherik het volgende:
niet gekeken vanavond is deze gratis te zien via de talpa site ?
Nope tegen betaling...
pi_37022779
Tjonge , als ik hier mensen hoor zeggen dat het veel beter was dan vorige week zal me dat een drama zijn geweest dan, vorige week. Ik keek vandaag voor de eerste keer en vond het ronduit slecht. Alleen Jim viel me 100% mee qua acteren. Maar ik denk niet dat ik hier nog ooit naar kijk..Alhoewel.. Bracha....
  maandag 17 april 2006 @ 08:44:44 #96
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_37024920
quote:
Op zondag 16 april 2006 23:57 schreef Dwersdriever het volgende:
Het niveau van deze serie zal toch nog behoorlijk omhoog moeten, wil het mij boeien. Het acteerwerk is toch voorwaar niet al te best. De gastrollen waren zeer matig ingevuld. Thijs Römer schmierde zo vreselijk in zijn rol dat het echt om te huilen was. Maarten Spanjer is vooralsnog niet best als hoofdrolspeler. Jim vindt ik het zelf nog het aardigst doen als agentje. Bracha van Doesburg mag ook wel wat acteerlessen nemen. Een mooi snoetje is niet genoeg. Waarom Joost Prinsen zich hiervoor heeft laten strikken is ook een raadsel, tenzij die rol in de toekomst meer waarde krijgt.

Het script was echter de grootste ramp. Wat een toevalligheden allemaal. Toevallig was Sacha in de winkel aanwezig waar de junk de schrijver lastigvalt, natuurlijk krijgt ze direct zijn telefoonnummer en is ze net op tijd op het politiebureau aanwezig om de noodzakelijke connectie te leggen. En daarna verschijnt ze ook nog op tijd in de flat van de schrijver om bijna omgelegd te worden. Beter een simpel plot dat klopt, dan zo'n ambitieus verhaal dat een een uurtje niet is op te lossen zonder ongeloofwaardige toevalstreffers.

Volgende week een laatste kans wat mij betreft.
Thijs Römer vond ik wel goed in zijn rol. Dat het van toevalligheden aan elkaar hangt valt wel mee. Er werd toegewerkt naar die signeersessie. Het enige wat ik vind is dat ze aan de ene kant een bepaalde traagheid willen hebben waardoor het spannender wordt aan de andere kant willen ze weer snel door bpaalde stukken weg te laten. Zo had voor de eerste moord iets moeten zijn geweest dat we die junk in beeld hadden gehad. Ook toen Boks midden in de nacht naar het huis van de schrijver ging was daar ook ineens Willem. Daar ziten dus stukken voor die ze weg hebben gelaten.

Wel vond ik het verder best spannend. Wilde aan het einde toch graag weten hoe en wat. En dat is feitelijk het belangrijkste. Vaak zijn politieseries slappe hap maar toch blijf je kijken voor het uiteindelijke resultaat.
  maandag 17 april 2006 @ 10:16:00 #97
79262 Dwersdriever
pi_37025702
quote:
Op maandag 17 april 2006 08:44 schreef marky het volgende:

[..]

Dat het van toevalligheden aan elkaar hangt valt wel mee. Er werd toegewerkt naar die signeersessie.
Ik snap wel dat het voor de scenarioschrijvers allemaal prima klopte. Maar de rol van Sacha hing toch echt van de onwaarschijnlijke toevalligheden aan elkaar.

- Toevallig bezig met een studie over misdaadcijfers waardoor ze op het politiebureau moest zijn
- Toevallig een liefhebber van het werk van die schrijver
- Toevallig net uitgenodigd door een agent om wat te gaan drinken
- Toevallig net aanwezig bij de signeersessie op het moment dat die junkie opduikt
- Toevallig krijgt juist zij het telefoonnummer van de gevierde schrijver
- Toevallig net aanwezig op het politiebureau als Boks de foto's van de dode junk bekijkt
- Toevallig net aanwezig bij de schrijver als zijn vriendin terugkeert
- Toevallig wordt zij net gemist omdat ze een afspraakje heeft met die agent
- Toevallig vertelt ze de schrijver alles over die junk
- Toevallig vindt Boks een hangertje van Sasha in het bankstel
- Toevallig komt Boks midden in de nacht aan in het appartement van de schrijver, maar vindt de ontknoping plaats in perfect daglicht.

Kortom....Simon de Waal heeft wel beter werk afgeleverd. Ik hou ervan als er een beetje logica in de scripts zit, zoals dat vaak bij Britse detectives het geval is en zoals bijvoorbeeld Herbert Reinecker dat kon. Als het script goed was geweest, waren de brakke acteerprestaties ook minder opgevallen denk ik.
We Came A Long Time Ago
pi_37026405
Kwam Jim vaak in beeld?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 17 april 2006 @ 11:03:05 #99
79262 Dwersdriever
pi_37026532
quote:
Op maandag 17 april 2006 10:56 schreef Badabingea het volgende:
Kwam Jim vaak in beeld?
Ja, hij had een behoorlijke rol in deze aflevering, inclusief verschillende close-ups. Doet het zeker niet minder dan al die ervaren acteurs om hem heen. Sterker nog, het is zo'n beetje het enige karakter in de serie dat me een beetje aanspreekt.
We Came A Long Time Ago
pi_37026568
quote:
Op maandag 17 april 2006 11:03 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Ja, hij had een behoorlijke rol in deze aflevering, inclusief verschillende close-ups. Doet het zeker niet minder dan al die ervaren acteurs om hem heen. Sterker nog, het is zo'n beetje het enige karakter in de serie dat me een beetje aanspreekt.
Dat is heel positief voor Jim
Het ziet er allemaal makkelijk uit, maar doe het maar ff en zie dan maar mensen tevreden te stellen!
KLAAS JAN HUNTELAAR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')