dan heb je echt wel wat gemistquote:Op donderdag 13 april 2006 13:20 schreef Badabingea het volgende:
Ik zou gaan, maar deed het toch maar niet.
maar wel mooi om mee te maken toch?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:37 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
dan heb je echt wel wat gemist![]()
Vind het nog steeds onwerkelijk klinken als ik zeg dat ik naast maarten spanjer, jim & bracha en wie niet meer heb gestaan
Ja, kan je beter een attie neerzetten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:53 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vond het best een aardige serie, maar die vent in dat lab was tenenkrommend zo slecht
Ik vond hem nu al een stuk beter dan de vorige keer. Hij moet het typetje nog een beetje vinden. Maarten is altijd een typetjes acteur geweest.quote:Op zondag 16 april 2006 22:38 schreef BVO het volgende:
Wat is Maarten Spanjer slecht zeg.
Hij was zeker een stuk beter dan in de vorige aflevering. In tegenstelling tot vorige week, heeft deze aflevering me echt van het begin tot het eind geboeid. Ik vond het een veel beter verhaal en ook de acteerprestaties vond ik best ok.quote:Op zondag 16 april 2006 22:38 schreef BVO het volgende:
Wat is Maarten Spanjer slecht zeg.
Nope tegen betaling...quote:Op maandag 17 april 2006 00:03 schreef jorienvdherik het volgende:
niet gekeken vanavond is deze gratis te zien via de talpa site ?
Thijs Römer vond ik wel goed in zijn rol. Dat het van toevalligheden aan elkaar hangt valt wel mee. Er werd toegewerkt naar die signeersessie. Het enige wat ik vind is dat ze aan de ene kant een bepaalde traagheid willen hebben waardoor het spannender wordt aan de andere kant willen ze weer snel door bpaalde stukken weg te laten. Zo had voor de eerste moord iets moeten zijn geweest dat we die junk in beeld hadden gehad. Ook toen Boks midden in de nacht naar het huis van de schrijver ging was daar ook ineens Willem. Daar ziten dus stukken voor die ze weg hebben gelaten.quote:Op zondag 16 april 2006 23:57 schreef Dwersdriever het volgende:
Het niveau van deze serie zal toch nog behoorlijk omhoog moeten, wil het mij boeien. Het acteerwerk is toch voorwaar niet al te best. De gastrollen waren zeer matig ingevuld. Thijs Römer schmierde zo vreselijk in zijn rol dat het echt om te huilen was. Maarten Spanjer is vooralsnog niet best als hoofdrolspeler. Jim vindt ik het zelf nog het aardigst doen als agentje. Bracha van Doesburg mag ook wel wat acteerlessen nemen. Een mooi snoetje is niet genoeg. Waarom Joost Prinsen zich hiervoor heeft laten strikken is ook een raadsel, tenzij die rol in de toekomst meer waarde krijgt.
Het script was echter de grootste ramp. Wat een toevalligheden allemaal. Toevallig was Sacha in de winkel aanwezig waar de junk de schrijver lastigvalt, natuurlijk krijgt ze direct zijn telefoonnummer en is ze net op tijd op het politiebureau aanwezig om de noodzakelijke connectie te leggen. En daarna verschijnt ze ook nog op tijd in de flat van de schrijver om bijna omgelegd te worden. Beter een simpel plot dat klopt, dan zo'n ambitieus verhaal dat een een uurtje niet is op te lossen zonder ongeloofwaardige toevalstreffers.
Volgende week een laatste kans wat mij betreft.
Ik snap wel dat het voor de scenarioschrijvers allemaal prima klopte. Maar de rol van Sacha hing toch echt van de onwaarschijnlijke toevalligheden aan elkaar.quote:Op maandag 17 april 2006 08:44 schreef marky het volgende:
[..]
Dat het van toevalligheden aan elkaar hangt valt wel mee. Er werd toegewerkt naar die signeersessie.
Ja, hij had een behoorlijke rol in deze aflevering, inclusief verschillende close-ups. Doet het zeker niet minder dan al die ervaren acteurs om hem heen. Sterker nog, het is zo'n beetje het enige karakter in de serie dat me een beetje aanspreekt.quote:
Dat is heel positief voor Jimquote:Op maandag 17 april 2006 11:03 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ja, hij had een behoorlijke rol in deze aflevering, inclusief verschillende close-ups. Doet het zeker niet minder dan al die ervaren acteurs om hem heen. Sterker nog, het is zo'n beetje het enige karakter in de serie dat me een beetje aanspreekt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |