abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 februari 2006 @ 12:25:14 #1
140497 KinkFM
The Alternative
pi_34932659
Stelling: De minimumleeftijd voor het kopen van alcohol en tabak moet verhoogd worden van 16 tot 18 jaar.

Dit is de stelling van vandaag tijdens Horizontaal op Kink FM (van 12 tot 14 uur). Geef jouw mening via radio@kinkfm.com of reageer op de topic!

Groeten,

Vibeke
Reageer op de stelling!
Mail naar : radio@kinkfm.com
Bel naar: 0900 300 1900
SMS naar: 4006 (begin je bericht met "KINK")
pi_34933041
Eens.

Maar ze komen toch aan beide middelen, ook al verhoog je de minimum leeftijd. Met een beetje creativiteit krijgen ze het iedere keer voor elkaar. Tegenwoordig moet je minimaal 16 jaar oud zijn om sigaretten te kopen toch? Waarom zie ik dan kinderen in de brugklas, van laten we zeggen: 10-11 jaar? roken in de pauzes? Nee, je bereikt er niet zo heel veel mee.

Lichte vormen van alcoholconsumptie moet je gewoon toestaan vanaf 16 jaar. Op die manier is het nog enigzins te controleren, want ze drinken toch wel. Denk dat je beter het 'stoere' beeld kunt demotiveren onder de jeugd. Maar then again. Iedereen is jong geweest, en vroegâh was het gras zeker niet groener... Schijnheilig gedoe van tegenwoordig!
pi_34933081
Hebben jullie bij Kink tegenwoordig zó weinig luisteraars, dat je niet eens in staat bent om meningen voor een stelling te krijgen als je die stelling alleen op de radio laat horen?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_34933127
Dit is geen spam en met goedkeuring geplaatst.
pi_34933195
Op zich wel mee eens.
Zelfstandig moeten ze dit niet kunnen krijgen.

De schadelijke gevolgen van roken en drinken kunnen mensen van die leeftijd minder goed overzien dan een iets ouder persoon
pi_34933544
zelf kocht je ook pas alcohol op je 18e wou je beweren?
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_34933712
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:40 schreef Godlike02 het volgende:
Dit is geen spam en met goedkeuring geplaatst.
Er is niet met mij overlegd hoor.
Hmm. Dat kan beter.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 13:05:14 #8
141153 Jihad.Joe
A Real Arabian Hero!
pi_34933868
Ik vind van wel. Soms zijn er best lekkere meisjes van 17 die nu nog zonder jouw hulp alcohol of sigaretten kunnen kopen. Hartstikke zonde dat je met hen dus geen dealtjes kunt maken op het toilet van de uitgaansgelegendheid

en een aan alle Moslims
♥ Don't make me put a Jihad on you!
♥ Trust Allah, but tie up your camel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')